Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Eller noe vannlignende.. babyen er 2 mnd og har de siste dagene gulpet mye mer enn vanlig og gulpen er stort sett som vann. Hva kommer dette av? Har akkurat begynt å gi henne miniform fordi ho har luft i magen, kan det være en sammenheng der? Anonymous poster hash: 160eb...e9c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Ammer du? Anonymous poster hash: 8b85e...35c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Nei Anonymous poster hash: 160eb...e9c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Magesyre? Kommer det i sånn mengder altså? Syns det renner ut fra munnen hennes hele tiden jeg! Anonymous poster hash: 160eb...e9c
Sint naken biltyv Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Magesyre? Kommer det i sånn mengder altså? Syns det renner ut fra munnen hennes hele tiden jeg! Anonymous poster hash: 160eb...e9c Da burde du kontakte lege. Det høres jo ikke bra ut.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Noen ganger er det hvite "flak" i den væsken som kommer opp. Virker heller ikke som om det plager henne. Hi Anonymous poster hash: 160eb...e9c
Sjokoladebanan Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Er magesyre ja. Ene jenta mi har d samme. Har pratet med lege ang dette på h.s, men får bare beskjed om at så lenge hun legger på seg å ikke viser tegn til ubehag så gjør de ikke noe.
Sjokoladebanan Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Er magesyre ja. Ene jenta mi har d samme. Har pratet med lege ang dette på h.s, men får bare beskjed om at så lenge hun legger på seg å ikke viser tegn til ubehag så gjør de ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå