Gå til innhold

Jeg var "den andre kvinnen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann for fire år siden. Jeg ble kjempe forelsket. Vi hadde samme interesser, han var kjekk, morsom, ja alt jeg drømte om. Men han hadde samboer som han hadde hatt de siste 5 årene.

Vi begynte med flørting, sex og tull. Alle sa at jeg alltid kom til å være den andre kvinnen. The second best. Vel, vi er i dag samboere med en baby på vei. Han forguder meg, jeg stoler 100% på han og jeg elsker han mer enn noe.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Jeg har vel bare sett meg lei på alle svarene om at en mann aldri forlater kjæresten sin for et ligg osv. Aldri si aldri!

Anonymous poster hash: f2820...24f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent noen år du, så kommer det en ny bedre dame

Anonymous poster hash: 795ef...c8a

Skrevet

Din variant skjer nok også. Men det er vel et klart mindretall av tilfellene med utroskap som ender slik din historie har gjort. Så sjansen for at det skal gå "bra" for elskerinnen, den er liten.

Hvor lenge var du elskerinnen hans før han brøt ut av forholdet?

Anonymous poster hash: ec523...204
Skrevet

Jeg er ikke redd for det. Man kan aldri si aldri, men jeg stoler like mye på han som jeg ville ha stolt på en hvilken som helst annen mann. Jeg har selv vært utro i et tidligere forhold, men jeg kunne aldri vært utro nå!

Anonymous poster hash: df9df...e74

Skrevet

Din variant skjer nok også. Men det er vel et klart mindretall av tilfellene med utroskap som ender slik din historie har gjort. Så sjansen for at det skal gå "bra" for elskerinnen, den er liten.

Han gikk fra samboeren sin etter ca 4 mnd med meg.

Skrevet

Ler godt når du blir bedratt, kommer alltids noe bedre...

Anonymous poster hash: c298f...7a3

Skrevet

Det er klart det går an, det handler vel mer om årsaken til utroskapet. Er man utro for spenningene skyld er oddsen ekstremt dårlig. Er man utro fordi man møter mannen/kvinnen i sitt liv og ikke hat det helt greit i eksisterende forhold er oddsen like bra som for forhold som starter uten utroskap. Jeg var i et forhold m en mann som jeg ikke passet så bra sammen med da jeg møtte min drømmemann. Jeg var utro før jeg klarte å gjøre det slutt. I dag har vi vært sammen i 18 år, er stadig like forelsket og jeg har ikke drømt om å være utro en eneste gang.

Anonymous poster hash: 6c043...6be

Skrevet

Han gikk fra samboeren sin etter ca 4 mnd med meg.

Da forstod han jo ganske raskt at det var deg han ville ha - og han avsluttet det forholdet han var i.

Hadde du vært elskerinnen i to-tre år først så hadde det trolig vært en helt annen sak, og ikke særlig positivt med tanke på din fremtid.

Av og til så slår kjærligheten ned på de mest upassende stedene også - som den ser ut til å ha gjort hos dere.

Jeg forsvarer overhodet ikke utroskap - aboslutt ikke! Synes det er rottent fra ende til andre.

Men når det er oppriktig kjærlighet og man tar ansvar og avslutter forhold man er i "raskt", da er det likevel bedre enn om man er utro med noen bare for å få sex, synes jeg.

Vet om et par som traff hverandre da begge ventet sine første barn. Kjærlighet ved første blikk. Tror ikke de hadde sex sammen før de skilte seg fra sine respektive ektefeller, men ikke helt sikker på det...

Så snart begge hadde fått sine barn skilte de seg og flyttet sammen. De har vært sammen i rundt 25 år nå og er en av de lykkeligste parene jeg vet om. Så det er mulig - men sjansene for at det skal gå slik er ganske minimale, og jeg tror sjansene reduseres jo lenger man går som elskerinne.

Uansett - håper dere er unntaket som bekrefter regelen. Lykke til med babyen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...