Gå til innhold

I dag skjedde det noe grusomt!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sånt skjer alle, vet hvor vondt det er i mammahjerte da, min datt ut av vippestolen når han var 5 mnd,han lå urolig og tippet på siden,hadde belte på og rundt samme alder når han datt ut av senga vår,må alltid passe på,men det skjer fort og det kan skje alle,men forstår og skjønner den følelsen,men heldigvis tåler de mye mer enn vi tror

Endret av olli bolli totti
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av dere hadde glemt å lukke igjen grinden? Dere har kontroll i heimen ja... Tragisk!

Anonymous poster hash: d6fef...31a

Så bra du er perfekt mor da!

Anonymous poster hash: e798c...acf

Ikke perfekt, men påpasselig!

Skrevet

Sånn skjer ikke om grinda er på. Og nei jeg er ikke perfekt , men ingen av mine har falt ned trapper pga manglende grind , falt ut av sofa / rullet ned som baby, falt ned / rulla ut av senga ved samsoving, falt ned av stellebord osv . Det er mye som kan ungåes om man har fokus på babyene/ barna når de er under vårt ansvar.

Anonymous poster hash: 7f4cd...734

Hovmod står for fall!
Skrevet

Uff, føler med deg! Sånt skjer alle, og de det ikke har skjedd for kommer til å oppleve noe lignende en vakker dag. Håper at det går like bra for dem,

Her er vi fem personer som er potensielle "glemmere" av babygrinden. To av dem er barn selv. Så må ofte opp å sjekke at grinden er lukket....:P

Skrevet

Nå skal jeg være anonym hvertfall..

Jenta vår falt ut av dobbeltsenga når hun var 5mnd.. Klokken var midt på natten og jeg hadde armen rundt henne, hun krabber ut å rett på trynet.

Hun falt også ned trappen da hun var 8-9 mnd. Jeg hadde glemt å lukke grinda etter jeg hadde hengt opp klær nede. Hun hektet seg heldigvis fast i gelenderet så hun datt ikke ned hele trappen.

Den siste episoden tørr jeg ikke nevne en gang.

Vi glemte aldri å lukke grinda etter denne episoden. Hun lå heller aldri mer sammen med meg i sengen vår mer.

Jeg har aldri samsovet med barn nr 2. De ulykkene som har skjedd med hun er faktisk fra bhg med en real kul.

Hønemor og påpasselig har jeg alltid vært, så dette kan skje den beste. Jeg vet godt hvordan du følte det, hi. Ikke en god følelse!

Anonymous poster hash: e1bcb...6eb

Skrevet

Grunnen til at det går bra er at barnet tar seg ikkje føre.Anonymous poster hash: 66be9...ada

Jepp. Og folk som er drita fulle skader seg mindre i et fall/ulykke enn edru folk. Anonymous poster hash: c4f13...d4a

Note to self: drikk mer vin

Skrevet

Min datter på 3 mnd. lå i midten av senga vår. Jeg skulle bare løpe to meter på do, og tror du ikke det var da hun lærte seg å rulle rundt? Det er grusomt å høre dunkene. Men det skjer i de fleste hjem, uansett hvor påpasselig man kan være.

Lurer på om dere mothers of the year her oppe ikke lar barna deres slå seg i eldre alder?

Anonymous poster hash: 451d5...bbe
Skrevet

En av dere hadde glemt å lukke igjen grinden? Dere har kontroll i heimen ja... Tragisk!

Så bra du er perfekt mor da!

Ikke perfekt, men påpasselig!

Sorry dette, men stakkars unge, du høres ut som en mor som syr puter under armene på ungen og det er sjeldent bra uansett hvor god meningen bak det er!

Uhell skjer den beste, uansett hønemor, uansett hvor mye man passer på og selv om man har beskytta hver eneste plass i hjemme, barn slår seg! Barn er raske og spesielt på ting de vet foreldrene har sagt nei til.

Skrevet

Huff, for en ekkel opplevelse! Godt at det gikk bra med babyen og at mor ikke datt om av hjertestopp! Slike uhell skjer. Det er jo ikke akkurat som om man glemmer å lukke grinda med vilje.

Skrevet

Jeg har også en lignende historie. Gikk på tur med barnet på rundt 8 mnd i vogna og hadde med hunden til foreldrene mine på turen. Fordi den dro litt og var vanskelig å trille og holde hunden samtidlig, bant jeg den fast i vogna.

Da jeg trilla på en sti i skogen dunket fremste vognhjul nedi et hull som jeg ikke hadde sett, den bråstoppa, men hunden som hadde godt driv framover gikk bare på og håndtaket på vogna fløy ut av endene mine og hele vogna snurra rundt og havnet med kalesjen ned og hjulene i været...

Hørte ungen begynte å illskrike under der så regna med det gikk forholdsvis bra, hadde på seg seler så hun hang under der.. Fikk snudd vogna i full fart, ungen hadde ikke en skramme og var ok, jeg var sinna på hunden og flau..

Anonymous poster hash: c672f...84a
Skrevet

Sånt skjer alle, vet hvor vondt det er i mammahjerte da, min datt ut av vippestolen når han var 5 mnd,han lå urolig og tippet på siden,hadde belte på og rundt samme alder når han datt ut av senga vår,må alltid passe på,men det skjer fort og det kan skje alle,men forstår og skjønner den følelsen,men heldigvis tåler de mye mer enn vi tror

Det skjer faktisk ikke alle. Noen passer bedre på...

Anonymous poster hash: f2fbb...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...