Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Vi har vært sammen i 11 år, gift i 8 år og har et barn i småskolen sammen + et barn i slutten av tenårene som jeg har fra et tidligere forhold. Vi krangler ikke, bare "små knurrer" inn inn i mellom. De siste ro årene har jeg merket av avstanden oss i mellom har blitt større. Jeg kan ikke huske sist vi hadde sex, og de siste gangene gjorde jeg det kun fordi han ville. Noe som for meg er helt feil. Jeg trodde jeg var "død" på det området, helt til en annen mann kysset meg og jeg da merket at det fremdeles var "liv i meg". Gjorde aldri noe mer enn det ene kysset. Mannen og jeg er venner, vi samarbeider greit. Jeg vil egentlig ut av dette, men vet ikke hvordan. Dette er veldig veldig vanskelig :-( Anonymous poster hash: 02034...8a5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Hva med å prøve å få det til å fungere med mannen? Prøv å finn tilbake til følelsene, gå ut sammen, kanskje reise bort en helg. Gjør romantiske ting. Og kanskje prøve familierådgivning. Synes folk går alt for lett fra hverandre. Og det er ikke alltid rosenrødt i et forhold. Anonymous poster hash: 5333e...7af
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Det ligger selvsagt mye mer bak dette fra min side. Det har blitt sånn at jeg nesten avskyr mannen min. Vi har bla helt forskjellig syn på barneoppdragelse. Jeg ønsker å oppdra 8 åringen til å være selvstendig. Jeg mener bla at han klarer å smøre skiva si selv, mens pappa smører for han. Dette er bare ett av 100 forskjellige eksempler. Ungen er ikke vandt til konsekvenser. Sier jeg at nå er det ikke Ipadd resten av dagen, så har han Ipadden tilbake så fort jeg snut ryggen til. Sier jeg nei til noe så sier mannen ja. Virker nesten som han gjør dette for å irritere meg. Nei, det skal ikke være lett å gå fra hverandre. Tro meg, det er det ikke. Jeg har tenkt i flere år nå. Men nå er jeg sikker på hva jeg vil, men vet ikke om det er gjennomførbart. HI Anonymous poster hash: 02034...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå