Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Hva Gjør deg til en god mor? Hvilken verdier er viktig for deg? Hvilken tro har du? HI Anonymous poster hash: d2a4e...d9e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 - Jeg elsker barnet mitt- Jeg setter barnet mitt foran alt- Jeg gir barnet mitt mat- Jeg gir barnet mitt vann- Jeg gir barnet mitt ros- Jeg setter grenser- Jeg leker med barnet mitt- Jeg lærer barnet mitt- Jeg koser på barnet mitt- Jeg gir barnet mitt rene klær- Jeg gir barnet ny bleie- Jeg lar barnet mitt utforske- Jeg lar barnet mitt være nysgjerrig- Jeg gir barnet mitt oppmerksomhet- Jeg vil mitt barn det aller beste Gjør vel det meste som alle andre mødre gjør.. Kanskje ikke på samme måte, men de fleste foreldre har jo en ting til felles. De vil barnas beste, gir dem kjærlighet, og en trygg oppvekst! Da er man en god mor Anonymous poster hash: 474d4...bfa
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jeg er rettferdig og tilstede. Følger opp, passer på, kveler ikke og gir frihet. Jeg er ganske så morsom, men jeg er ikke et døgnåpent sirkus. Gir varme klemmer og er en jævel på å lage kakao Jeg er ikke perfekt, men jeg er god. Anonymous poster hash: 43032...700
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Andre? Anonymous poster hash: d2a4e...d9e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Jeg tar barna mine på alvor og behandler dem med respekt. Jeg tar meg tid til å svare på spørsmål og er tilstede i samtaler, anstrenger meg for å forklare ting på en mest mulig sannferdig men barnevennlig måte. Jeg setter ikke grenser for grensenes skyld, de fleste grensene handler om sikkerhet eller hensyn til andre.. jeg går foran som et godt eksempel, sier takk og vær så snill på en tydelig måte selv og gjerne på barnas vegne fremfor å ydmyke bsrna med å si "hva heter det da" når de får noe av andre.. istedet sier jeg takk og åh, den var jammen fin eller åh så godt med litt saft osv... i samme ånd hysjer jeg ikke på barna når de er ivrige og forteller noe feks. Innestemme vil de lære seg etterhvert, og jeg går foran som et godt eksempel.. blir det voldslmt sier jeg jo fra men poenget er at jeg ikke ønsker å kue dem med for mange krav når de er så små og ivrige.. sikkert mange som er uenige med meg, men det lever jeg greit med;-) Anonymous poster hash: 860f2...487
Rivjernet Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg tror det er viktig å definere hva en god forelder er, men jeg tror det er svært individuelt hva svaret blir. For meg er en god mor raus med tid, kjærlighet og omsorg. Opptatt av kvaliteten på kosthold og klær ( kler barna fornuftig og etter været) Er med på aktiviteter, grensesetter, er til stede på en positiv måte.. Jeg er en kjempegod mamma noen dager, og andre dager får jeg det ikke helt til. Men jeg prøver så godt jeg kan!
SuperFries Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 For meg en en god mamma en som elsker sine barn betingelsesløst, lytter, backer opp og setter grenser.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 For meg en en god mamma en som elsker sine barn betingelsesløst, lytter, backer opp og setter grenser. å elske er ikke nok - de aller fleste elsker barna sine, men ikke alle får til å være gode foreldre for dem.. Anonymous poster hash: 860f2...487
Monica Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Jeg elsker barna mine høyere enn noe annet, ønsker bare det beste for de. Det er veldig viktig at de skal føle at jeg alltid vil være der for de, samme hva som skjer. At de føler seg trygge, føler at jeg er tilstede, og de skal føle seg elsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå