Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Selv sverger jeg til Inov8 eller LaSportiva, med skikkelig grov såle. Sitter som støpt både opp og ned fjell, på gjørme, røtter, gress etc. Finner ikke noe tilsvarende til barn. Yngste har fått Viking med den groveste sålen jeg fant, men de er skikkelig glatte på fjelltur. Eldste har noen fra Salomon som jeg håper er bedre, men heller ikke de har veldig grov såle. Mine salomon gore tex var glatte ihvertfall, så de gikk i bosset. Noen tips ? Ønsker at ungene skal ha like bra fottøy som oss voksne, og at de skal kunne gå trygt ned skrentene på tur. Anonymous poster hash: c7307...f1b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Våre har hatt Timberland sine grove joggesko med grov såle i str 22-27, men ikke benyttet de på fjelltur da de ikke har støtte oppover ankelen, bare litt høyere enn vanlige joggesko. Vil anta Timberland har sko som går høyere også. God kvalitet og goretex. Anonymous poster hash: 0ac6a...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå