Gå til innhold

Hvorfor svarer enkelte her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vanvittig hardt og kjipt!

Ser det er flere som blir hudflettet her inne. Og jeg syns slikt er usmakelig. Klarer man ikke gi et reelt svar eller holde seg til det som blir skrevet. Burde man heller ikke svare. Hopp videre til neste tråd da vel. Om filk bare vil lage kvalme. Er det mye drittunger her inne eller kjeder folk seg noe innmari?

Kokken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns synd i enkelte som får drittsvar her inne. Som gjerne velger være anonym nettopp forde at de ønsker konstruktive svar til problemer b.l .a. oghva folk lirer fra seg til tider er jo bare tull..

Som ta deg en bolle..

Du er en dårlig mor..

Du burde aldri hatt barn.. osv..

Regner med folk er her inne pprimært forde at de enten har unger eller er gravide.. Folk kan da oppføre seg skikkelig synes jeg..

Har man ikke noe svar. Så la noen som kan svare, gjøre det..

Stakkars folk som har behov for å gjøre slikt..

Skrevet

Det her er det eneste forumet hvor folk virkelig svarer frekt og lager kvalme. Men etter ex antall år her inne, så er jeg blitt hardhudet og gir beng om noen svarer meg frekt. Skulle ønske folk kunne svare etter det som blir spurt om og ikke henge seg opp i skriveleifer og annet tøys :)

Skrevet

Går i hvertfall en her som burde funnet på noe annet enn å surfe her inne.. Makan til respektløs.. Tenker spesielt på hun som skrev at mannen gjennom 10 år har funnet en annen og fikk til svar at så flott at han har funnet kjærligheten og slutt å vær så egoistisk.. Kjempehyggelig..

Skrevet

Ja det er ikke mulig. Stakkars dame som får slike svar. Og for en person som skriver slikt. Enkelte får jamnen ut mye personlig vræl her inne. Som de pynter på andre.. Usmakelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...