Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Gravid uke 33. husker ikke fra sist for det er lenge siden. men nå for kanskje en uke siden ble det nok trangere i magen og babyen har begynt å presse ut--vet ikke om det er rompa eller beina.. slik at det blir en kjempekul på den ene siden av magen.samtidig får jeg kynnere. er det flere som har hatt det slik, og hvor lenge etterpå fødte du? : )) Litt utolmodig Anonymous poster hash: 95266...cec
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Jepp, har hatt det fødte 8 uker senere Vær glad hvis dunføder etter 38. Uke... Mye sykdommer enkelte av de for tidlig fødte får dessverre Anonymous poster hash: 658a0...e8d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Hadde mye kynnere fra uke 24 forrige svangerskap, fødte en uke over termin. Det blir lange uker for deg om du er utålmodig etter fødsel allerede nå. Anonymous poster hash: b620b...263
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 bebbisen får ligge der til den er stor nok og klar til å komme ut..men husker ikke at det var så ille sist...at babyen virket så stor og presset seg ut sånn.: ) Anonymous poster hash: 95266...cec
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Akkurat sånn har jeg hatt det i flere herrens uker nå. Tror ikke akkurat det er noe tegn på fødsel akkurat. Er i uke 37 og tror neppe kynnere og det at baby har det trangt, har noe å si for om jeg føder snart eller ikke... Anonymous poster hash: ee637...df2
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Har kynnere og mage som buler seg ut på en side innimellm selv og jeg er i uke 23, med forventet ikke noen fødsel før tidlgst i uke 38, best å få tett rundt termin helst. Anonymous poster hash: 70c9d...e6a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Skjønner ikke at noen blir utålmodige mange uker før termin ? Du vet at et svangerskap bør vare i minst 38 uker ? Greit at man blir litt spent og utålmodig om man går over tiden, men ikke før. Være sjeleglad om du slipper prematur baby sier nå jeg. Anonymous poster hash: 6bfe1...c90
<3 2G <3 Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Kynnere er ikke tegn på fødsel, da hadde jeg født alt for tidlig begge gangene. Hadde kynnere fra omtrent positiv test begge gangene jeg. At magen buler er bare baby som krever litt plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå