Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Overskriften sier sitt Anonymous poster hash: b8ba6...d12
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Hvem og hvor? Anonymous poster hash: 28ea7...05d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Jeg har kjempe gode minner derfra. Jeg bodde i en litrn by på utsiden av rhodos by. Falleraki eller noe. Lå ved noen kjempe fine strender. Leide en 4-hjuling å kjørtr nesten rundt hele øya;) kunne absolutt dratt ditt igjen!!!! Anonymous poster hash: b3d29...16f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Hvem og hvor? Anonymous poster hash: 28ea7...05d Blue Star Atlantica Princess SSSS Denne. Eller hva med korfu? funnet to steder jeg liker veldig godt. Den på rhodos, og en på korfu. Hotell Nissaki Beach SSSSså nå må jeg bare velge! Anonymous poster hash: b8ba6...d12
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Veldig bra! Herlig klima, deilig mat, sjarmerende by(er)... storkoste meg der! Anonymous poster hash: 1e4c2...f21
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Veldig bra! Herlig klima, deilig mat, sjarmerende by(er)... storkoste meg der! Anonymous poster hash: 1e4c2...f21 På Rhodos eller korfu? Hvis dere skulle velge : Rhodos, korfu eller Mallorca . Kypros har jeg ikke råd til i år Anonymous poster hash: b8ba6...d12
Kokken 81 Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Vi likte Rhodos veldig godt. Bodde i Ixia. Rett utenfor Rhodos by. Leide bil og kjørte langs kysten til Falleraki og Lindos. En av de fineste charterturene jeg har vært på.. Mye og oppleve hvis du kommer deg litt rundt på øyen. Skal helt klart tilbake Stranden kunne Vært bedre. Men det er dog eneste jeg kan utsette på reisen vår ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Man kommer alltid tilbake til Rhodos. Om det er enkel parferie, så er hotel Cactus med havutsikt i Rhodos by topp. Med barn anbefales Atlantica Aegian Park i Kolymbia. Anonymous poster hash: b967d...c87
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Vært der tre ganger. Veldig fint på Sunwing resort Generelt en koselig by, men veldig mye turister som det er overalt andre steder også. Anonymous poster hash: 03ca2...547
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Sunwing resort Kallithea er kanon. Perfekt for småbarnsfamilier. Anonymous poster hash: 8f1a0...d97
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Korfu er et myggmareritt. Anonymous poster hash: 8f1a0...d97
monson Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 Hvem og hvor? Anonymous poster hash: 28ea7...05d Blue Star Atlantica Princess SSSS Denne. Eller hva med korfu? funnet to steder jeg liker veldig godt. Den på rhodos, og en på korfu. Hotell Nissaki Beach SSSS så nå må jeg bare velge! Anonymous poster hash: b8ba6...d12 Rhodos er fint men jeg vill virkelig anbefale korfu og hadde lett valgt korfu over rhodos
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Med eller uten barn? Rhodos er best uten barn synes jeg... Anonymous poster hash: 28ea7...05d
Mrs.PIN Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Elsker Rhodos og skal dit neste måned med 2 barn! Denne gangen skal vi bo i Rhodos by fordi vi foretrekker at der skjer litt mer;) i fjor bodde vi ca 8 km utenfor og da savnet vi byen fælt! Synes Rhodos har noe for enhver smak og jeg synes det er det beste stedet å dra om man skal på en typisk chartertur til Hellas.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Det endte med Mallorca , Pga strendene hehe... Litt dyrere enn vi hadde planlagt men ok, en ferie i året. Det får vi ta oss råd til Anonymous poster hash: b8ba6...d12
Mrs.PIN Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 De aller fleste jeg hører om er veldig fornøyd med Mallorca når de reiser med barn;) Dere får nok en fin ferie - god tur;)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 De aller fleste jeg hører om er veldig fornøyd med Mallorca når de reiser med barn;) Dere får nok en fin ferie - god tur;) Tiusen takk! Hotellet ble fult nå, leita på booking. Com osv for å prøve å få det billigere, men ikke sjans! Altså var det da ikke mange type rom å velge imellom så jeg HÅPER det blir bra nok og ikke ender opp på den dårligste delen av hotellet osv ( alltid min skrekk) Anonymous poster hash: b8ba6...d12
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Man kommer alltid tilbake til Rhodos. Om det er enkel parferie, så er hotel Cactus med havutsikt i Rhodos by topp. Med barn anbefales Atlantica Aegian Park i Kolymbia. Anonymous poster hash: b967d...c87 Er ikke HI, men ble så nysgjerrig da jeg så at du anbefalte Atlantica Aegian Park om man reiser med barn. Jeg har sett masse på dette hotellet (har tre barn i alderen 5-11 år). Kan du være så snill å si litt mer om dette hotellet og stedet om du har vært der? Anonymous poster hash: de4c7...801
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #20 Skrevet 20. april 2014 Klart! Vi reiser dit for andre gang nå. Barna er nå 5 og 2. Det er utrolig fint, rent og lekkert på rommene og området der. Vi bodde med havutsikt og med basseng like utenfor rommet vårt sist. Lekkert, hvitt, litt minimalistisk rom med praktisk løsning på alt. Klovnene og bamseklubbgjengen holdt høyt nivå, og maten var bra. All inclusive, så stort utvalg og ikke alt som var gourmetmat akkurat, men bra. Det er eget badeland på hotellet, men våre er for unge til å rutsje i de fleste skliene. Sikkert bra for deres barn. Stranden er steinete, men bassengene er topp. Fint med små turer på stranden. Det er er svært lite sted, men med leiebil kommer man seg rundt til større steder om man vil. Det lukter fantastisk av urtebedet deres, og geiter rusler rundt i fjellsiden like ved. Der er tennisbane og det er mulig å gå tur i fjellet med guide f.eks. Mener anlegget ble kåret til årets beste i 2012. Anonymous poster hash: b967d...c87
Anonym bruker Skrevet 20. april 2014 #21 Skrevet 20. april 2014 Rhodos er veldig bra! Spesielt gamlebyen, og Kallithea Og Lindos Anonymous poster hash: b37eb...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå