Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Soverommet får nå tre vegger med hvit panel, og en vegg (hodeenden i senga) med fargen mørk aubergine (Brungrålilla) På begge sidene, og over sengen skal det være hvite skap. Har ogås en hvit kommode. Nattbordene er nå lakket furu, men vurderer å male dem i samme lillafarge som den ene veggen. Blir det fint, eller bør de være hvite ? Har mest lyst å kvitte meg med de fæle nattbordene og bare ha en enkel hylle/krakk der, men må spare litt først. Anonymous poster hash: 64229...d12
Magia Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Tja, vanskelig å si uten å ha sett stilen. Men hva med å teste ut noe litt sprøtt? Hvis du uansett har det som en mulighet å bytte det ut, ville jeg prøvd noe utenom det vanlige. Hva med f eks en mørk oransje? Oransje og lilla går godt sammen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Syns ikke det høres så pent ut at nattbordene går i ett med veggen. Jeg hadde malt dem hvitt. Litt kjedelig kanskje, men det som funker best i mitt hode i alle fall😄 Anonymous poster hash: 09c68...2b4
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Gult er tøft, men jeg tror det blir totalkræsj. Men en varm oransje kan kanskje fungere. Takk for tips. Anonymous poster hash: 64229...d12
L'attente Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg har fått helt elsk på farger for tiden. Jeg så for meg en dyp aubergine farge før jeg leste beskrivelsen i parentes. Syns det er dødstøft å ha litt brytning til de duse triste fargene. Jeg føler huset mitt ser ut som alle andre, grått hvitt og sølv. Det er fint men man blir for lei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå