Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Jeg har barn som fyller 12, 10, 7 og 5 år i år. Minsten blir da førskolebarn og går inn i sitt siste år i barnehage. Her forleden sto jeg og snakket med noen og vedkommende nevnte at jeg nok hadde det travelt som småbarnsmamma til så mange barn. Etterpå tenkte jeg at jeg er vel kanskje ikke småbarnsmamma lenger? Eller er jeg det en stund til? Hvor går grensen for dere? Anonymous poster hash: 2729e...967
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Har aldri tenkt på det før. Men tror når minste er blitt tenåring er en ikke småbarnsmamma lengre siden de da går over til å bli ungdom . Anonymous poster hash: 30532...f16
Ugl@ ruger... Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jeg regner ikke skolebarna som småbarn lengre i hvertfall. ;-)
Fru vims Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 (endret) Når de begynner på skolen regner jeg de ikke som småbarn lenger. Så har småbarn i litt over 3 år til Endret 19. april 2014 av Fru vims
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Jeg regner dem som småbarn omtrent til de blir 3. Etter det er de gjerne ferdige med bleier og sover ofte gjennom natten. Da regner jeg dem ikke som småbarn lengre, men det kan være ganske slitsomt å ha tre barn også, selv om de ikke er småbarn. Anonymous poster hash: 994fa...0df
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg regner dem som småbarn omtrent til de blir 3. Etter det er de gjerne ferdige med bleier og sover ofte gjennom natten. Da regner jeg dem ikke som småbarn lengre, men det kan være ganske slitsomt å ha tre barn også, selv om de ikke er småbarn. Anonymous poster hash: 994fa...0df Minsten sover ikke rundt enda og må bruke nattbleie, så det er kanskje derfor jeg fortsatt føler at jeg ikke er helt ferdig med småbarnstiden enda Men joda, klart det er slitsomt med fire barn uansett alder. Eldste er jo snart tenåring og en liten hormonbombe til tider HI Anonymous poster hash: 2729e...967
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Jeg har en på snart 4 og en på 6. Jeg regner meg absolutt som småbarnsmor en god stund til. Anonymous poster hash: 727ef...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå