Serepta Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Er forkjølet, og det ene øret er helt tett. Jeg hører kun suselyd, og det er vondt og "stikker" om jeg f eks legger meg ned. Har prøvd de triksene jeg kan, som gjesping, gaping, holde for nesa og prøve å utligne - men det hjelper kun på det andre øret. Noen gode tips ?
mamma'n til 2 :) Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 http://blikvitt.com/dott-i-%C3%B8ret.html Kanskje noen av disse rådene fungerer? :-)
Serepta Skrevet 19. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2014 Takk for tips. Skap prøve det med vanndamp. Tror ikke det er ørevoks, det er nok forkjølelsen som gjør det.
mamma'n til 2 :) Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Takk for tips. Skap prøve det med vanndamp. Tror ikke det er ørevoks, det er nok forkjølelsen som gjør det. Det er kjedelig når det blir sånn :-( Hvis det ikke blir bedre, kanskje du bør ta en tur til legen så han/hun kan ta en titt. Jeg fikk helvetesild på ene øret en gang, og det startet sånn du beskriver,men utviklet seg til rie-lignende smerter i øret og fullstendig tap av hørsel i 3 mnd... Håper du blir fort frisk :-) God bedring og lykke til :-)
Serepta Skrevet 19. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2014 Oiii! Det vil jeg IKKE ha - hørtes skikkelig ubehagelig ut, Mamman til 2. Håper det forsvinner av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Jeg har hatt det slik i 3 uker nå. Liten bedring. Får bare beskjed av legen å bruke nesespray Anonymous poster hash: 606fa...0b7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Jeg har hatt det i 4 år. Eneste som funka vat en kortisonnesespray, men den ga meg masse ubehagelige bivirkninger, så jeg må bare gå spnn. Er en kronisk virusinfeksjon som gjør at øretrompeten en konstant hoven og tett. Håper du blir frisk snart, vanligvis går det ovet av seg selv. Akkurat nå er jeg og forkjøla så øret er mye verre Anonymous poster hash: a9912...d1a
mamma'n til 2 :) Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Oiii! Det vil jeg IKKE ha - hørtes skikkelig ubehagelig ut, Mamman til 2. Håper det forsvinner av seg selv. Det var ubehagelig ja,så det unner jeg deg virkelig ikke! Håpe på at det bare er forkjølelsen :-)
Brennheite Badeand Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Nesespray! Spray nesa og legg øret du er tett i ned i bordplata. Ligg der en stund, så renner sprayen rett vei. Lykke til, det der er så vanvittig irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå