Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Har dere begynt å kikke på sekk enda ? Jeg så bokhandelen hadde fått inn 2014-nyhetene fra Beckmann., og 6 åringen falt for en blå med dinosaur. Problemet er jo bare at vi har så dorlig erfaring med kvaliteten på Beckmann-sekkene. De er også ganske brede i ryggen, noe som passer dårlig til fyrstikkungen min. Hmm. Tidligere har ikke Bergans-sekkene vært så spennende, men håper de kommer opp med noen gøye design i år. Anonymous poster hash: d60fc...73d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Du burde lære deg rettskriving så du kan hjelpe han med lekser. Er viktigere det Anonymous poster hash: 8e258...22e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jeg har ikke en som skal begynne i år, men neste år, og har en 1. klassing nå + to eldre barn. Vi har ikke kjøpt skolesekk og pennal før starten av august rett og slett fordi jeg har tenkt at ventetiden blir så himla lang for dem dersom vi hadde kjøpt tidligere. Her får de ikke bruke sekken før første skoledag. Samme dag som de får sekken, får de også velge seg et helt nytt antrekk som de skal bruke på første skoledag. Jeg har noen kriterier så klart (joggebukse er f.eks. uaktuelt), men ellers får de velge selv. Jeg tror mine har Beckman sekker alle tre, men jeg har ikke noen dårlig erfaring med dem. Det er jo uansett ikke mye de har med seg i sekken det første året. Toppen 1-2 ganske lette bøker, pennal og en matboks. Anonymous poster hash: f6f3b...6ef
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Du burde lære deg rettskriving så du kan hjelpe han med lekser. Er viktigere det Anonymous poster hash: 8e258...22e Beklager. Ser at jeg har skrevet dorlig, i stedet for dårlig. Er det flere feil ? Fint om du svarer på det jeg spør om, eller lar det være. Ha en fin dag i solen. HI Anonymous poster hash: d60fc...73d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Du burde lære deg rettskriving så du kan hjelpe han med lekser. Er viktigere det Anonymous poster hash: 8e258...22e Beklager. Ser at jeg har skrevet dorlig, i stedet for dårlig. Er det flere feil ? Fint om du svarer på det jeg spør om, eller lar det være. Ha en fin dag i solen. HI Anonymous poster hash: d60fc...73d Jeg har ikke erfaring med beckman. Men bergans har gode sekker som også er fine Anonymous poster hash: 8e258...22e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Du burde lære deg rettskriving så du kan hjelpe han med lekser. Er viktigere det Anonymous poster hash: 8e258...22e Virkelig? Et ord feil og du finner det på sin plass å kommentere det? Stakkar deg. Anonymous poster hash: 7bf5b...3ad
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Her får de sekk på skolen Anonymous poster hash: a4a1e...40a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 De får kun gul lue og refleks her i fylket. HI Anonymous poster hash: d60fc...73d
Gjest Julia1984 Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Har dere begynt å kikke på sekk enda ? Jeg så bokhandelen hadde fått inn 2014-nyhetene fra Beckmann., og 6 åringen falt for en blå med dinosaur. Problemet er jo bare at vi har så dorlig erfaring med kvaliteten på Beckmann-sekkene. De er også ganske brede i ryggen, noe som passer dårlig til fyrstikkungen min. Hmm. Tidligere har ikke Bergans-sekkene vært så spennende, men håper de kommer opp med noen gøye design i år. Anonymous poster hash: d60fc...73d Jeg har en 1 klassing nå. Et lite råd til deg. IKKE kjøp 2014-modellen. Vi kjøpte årets modell da vår skulle starte i 1 klasse noe som 8 av 10 andre gutter gjorde i klassen hans. Det komplette kaos. Det var en beckmann sekk med grønn dinosaur..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #10 Skrevet 19. april 2014 Eldstemann har hatt en Bergans i snart 3 år. Den har holdt god kvalitet og har et litt tidløst design, slik at den ikke ser superbarnslig ut etter kun ett år. Kommer til å se etter Bergans til neste nå også. Egentlig kunne han arvet broren sin sekk, den er god som ny, men kan ikke ta fra han gleden over egen skolesekk Anonymous poster hash: 3645d...03f
Gjest Hercule Poirot Skrevet 19. april 2014 #11 Skrevet 19. april 2014 Vi har svært god erfaring med Beckmann, men sier som en annen; ikke kjøp årets modell! Da har "alle" lik sekk... Ellers kan du kanskje også sjekke ut Troll-sekkene.
Odine! Skrevet 19. april 2014 #12 Skrevet 19. april 2014 Vi skal kjøpe sekk til sommeren, og sannsynligvis en Beckman, som vi har god erfaring med.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #13 Skrevet 19. april 2014 Vi skal gjøre det i august, det er noe av det jeg husker fra jeg var barn at vi gikk i byen i august og kjøpte det vi trengte til skolestart den tradisjonen vil jeg føre vidre til mine barn. Anonymous poster hash: 34518...3b2
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #14 Skrevet 19. april 2014 Venter nok til sommeren vi også, det hender jo at bokhandlene kjører salg på sekkene siden det er så stor konkurranse. Får se når Bergans sine nyheter kommer, for de som er nå har de hatt en stund. I fjor kom det visst ikke nye Design/modeller ifølge damen i butikken. Når det gjelder årets modell, så gjelder vel dette stort sett Beckmann siden "alle" har det ? HI Anonymous poster hash: d60fc...73d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Etter å ha sett på sekker på nettet, både Bergans og Beckmann, så er jeg skuffet. Bare kustygge sekker... Anonymous poster hash: 3645d...03f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Etter å ha sett på sekker på nettet, både Bergans og Beckmann, så er jeg skuffet. Bare kustygge sekker... Anonymous poster hash: 3645d...03f Nå er det jo ungene som skal like dem. Og Bergans har ikke kommet med de nye modellene på siden sin enda. Hva savner du da ? Anonymous poster hash: d60fc...73d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Jeg liker best sekk uten lokk. Og de bør ikke bli for barnslige før barnet er 9 år. Og jeg liker ikke rød. Han skal få velge selv, men han er ikke spesielt glad i rød han heller. Håper Bergans kommer med noen stilige, da Han er en smal sak, så jeg vil tro Bergans passer han bedre enn beckmann. Dersom designet blir for barnslig, blir jeg på en måte tvunget til sånn bruk-og-kast. Vil helst unngå det, med mindre sekken går i stykker. Anonymous poster hash: 3645d...03f
Serepta Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Selv om eldste valgte det man kan kalle en barnslig Beckmann-sekk med hai på, som var ny det året han begynte. Så hadde han den sekken ut 3 klasse uten å klage på det. Alle kameratene hans brukte også 1 klasse sekken så lenge, med ulike motiv på. No probs.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 Jeg liker best sekk uten lokk. Og de bør ikke bli for barnslige før barnet er 9 år. Og jeg liker ikke rød. Han skal få velge selv, men han er ikke spesielt glad i rød han heller. Håper Bergans kommer med noen stilige, da Han er en smal sak, så jeg vil tro Bergans passer han bedre enn beckmann. Dersom designet blir for barnslig, blir jeg på en måte tvunget til sånn bruk-og-kast. Vil helst unngå det, med mindre sekken går i stykker. Anonymous poster hash: 3645d...03f Veldig kjekt med lokk for tro meg....elever kommer med senket som ikke har vært lukket skikkelig og bøker ol har blitt vått på veien. Kjent med lokk som tar unna for regn hvis det skjer. Hilsen småskolelærer med lang erfaring Anonymous poster hash: 7b5bd...a2e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Eldste har aldri kommet hjem med åpent lokk. Han er snart ferdig i tredje. Anonymous poster hash: 3645d...03f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #21 Skrevet 19. april 2014 Vi har veldig god erfaring med Beckmann, har barn i 1. og 4. og 7.klasse og har hatt flere Beckmann sekker. Sekker uten lokk er ikke vanntettet ved glidelåsen så man må ha regntrekk på om ungen skal gå/sykle til skolen i øse-pøse regnvær. Anbefaler ikke å vente for lenge med å kjøpe sekk, for mot slutten av sommeren kan utvalget være temmelig begrenset. I fjor var det spesielt en sekk som ble populær, og den var både butikkene og leverandøren tom for før utgangen av juli.... Det med at det er barnslige motiver spiller da vel ingen rolle, det er jo barnet som skal like sekken og ikke oss voksne, og der der Beckmann kjempeflinke. Ungene liker virkelig designet til Beckmann. Det er helt vanlig at ungene bruker sekkene til ihvertfall ut 3.klasse, så ingen reagerer på at motivene de velger i første klasse følger dem i flere år, det gjelder jo for alle kompisene også. Anonymous poster hash: 7cf73...4ad
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #22 Skrevet 19. april 2014 Eldstemann har en beckmannsekk, og jeg synes faktisk ikke kvaliteten er på topp. Ganske raskt ble den ene låsen (som de skal ha rundt livet) foran ødelagt. Neste gang blir det et annet merke. Når det er sagt er det vanlig at alle førsteklassingene får sekk, den oransje, og da forventes det at samtlige førsteklassinger bruker denne sekken, nettopp fordi den synes i trafikken,i tillegg til at sjåførene ser at her må man være litt forsiktig, siden det er en seksåring på skoleveien. .Lærerne synes også det er kjekt å vite at den oransje sekken betyr førsteklassing, litt obs obs:) Dere som nevnte dette med like sekker, det var null problem her når alle barna hadde oransje sekk i første klasse, han kom faktisk aldri hjem med feil sekk! Anonymous poster hash: b000a...1c3
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #23 Skrevet 19. april 2014 Vi har veldig god erfaring med Beckmann, har barn i 1. og 4. og 7.klasse og har hatt flere Beckmann sekker. Sekker uten lokk er ikke vanntettet ved glidelåsen så man må ha regntrekk på om ungen skal gå/sykle til skolen i øse-pøse regnvær. Anbefaler ikke å vente for lenge med å kjøpe sekk, for mot slutten av sommeren kan utvalget være temmelig begrenset. I fjor var det spesielt en sekk som ble populær, og den var både butikkene og leverandøren tom for før utgangen av juli.... Det med at det er barnslige motiver spiller da vel ingen rolle, det er jo barnet som skal like sekken og ikke oss voksne, og der der Beckmann kjempeflinke. Ungene liker virkelig designet til Beckmann. Det er helt vanlig at ungene bruker sekkene til ihvertfall ut 3.klasse, så ingen reagerer på at motivene de velger i første klasse følger dem i flere år, det gjelder jo for alle kompisene også. Anonymous poster hash: 7cf73...4ad Ja, men du skjønner vel at det finnes motiver som de selv synes er barnslige før de er 9 år? Her har flere av eldstes venner fått ny sekk for de synes sekken ble kjempebarnslig lenge før de fylte 9. Det må da være lov å ønske seg en sekk som kan brukes ut tredje uten at barnet blir flau over den. Anonymous poster hash: 3645d...03f
It's all about me Skrevet 19. april 2014 #24 Skrevet 19. april 2014 Forrige 1.klassing fikk Bergans. Er så glad for det av 2 grunner. 1. Alle hadde Beckman sekken han egentlig ville ha med dinosaur på. 2. Bergans har glidelås isteden for snøring og lokk. Enklere og raskere å bruke for de minste. Sekken fra Bergans er snart 2 år og ser like fin ut som da vi plukket den med oss i butikken. Håper høstens 1.klassing også vil ha en Bergans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå