Gå til innhold

Kan jeg gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha 4 mnd gammel baby, greit påkledd og med lue og solhatt, i vippestol med babygym i skyggen på verandaen? Vil så gjerne sitte ute i sola litt, og må da ta henne med meg, men jeg har ikke peiling på om dette er greit:p 

Det er ikke mye vind, det er litt kjølig nå på formiddagen, men blir det som i går så vil det være godt og varmt på dagen (typisk kan selv sitte i shorts og t-skjorte i sola)

Anonymous poster hash: 29b15...8e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke sette henne i en vogn? Ser for meg at det kan bli kaldt til ryggen og baken i tynne vippestol-stoffet.

Anonymous poster hash: 642f1...315
Skrevet

Jo, men det er ikke like underholdene for henne, å bare ligge rett ut på ryggen :/ Da blir det klaging. Mens babygymmen elsker hun :P

Skrevet

Hva om hun har ulldress på seg, og jeg legger et ull eller fleece pledd i stolen? 

Skrevet

Legg et varmt teppe under og kom deg ut :)

Anonymous poster hash: 686dc...8d0

Skrevet

Det går helt fint.

Bare pass på at hun er varm på 'undersiden' også. Og så er det like ille å kle på for mye som for lite, så sjekk i nakken at hun ikke blir svett.

Godt å komme ut for både liten og stor.

Skrevet

Du kan jo bygge opp nede i vognen også da. Så hun mer sitter oppreist. Men så lenge du har nok klær på hun går det fint i vippestolen også :)

Anonymous poster hash: 760b7...327

Skrevet

Takker for svar :D jeg er så ufattelig uerfaren og usikker på slike ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...