Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #1 Skrevet 19. april 2014 Hadde sex med en for seks uker siden. Etter det har jeg hatt mensen to ganger, som vanlig. Testene er negative, men høre så mang blir gravid på pilla. Kan man stole på dette. Redd for å være en av de som oppdager at man er gravid etter fire mnd f.eks....! Hvordan var det for dere? Han fikk ikke "komme inni" meg heller stakkar:-p Anonymous poster hash: a41af...d78
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #2 Skrevet 19. april 2014 Du er vel rimelig trygg. Ble gravid på pilla, ingen mens og testen viste positiv tre uker etterpå. Så det kan skje.... Anonymous poster hash: 2e1d4...733
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #3 Skrevet 19. april 2014 Jeg har blitt gravid på p-pilla 2 ganger. Men mannen fikk da komme i meg, og jeg fikk ikke mensen og testet positivt bare få dager etter at mensen ikke kom. Anonymous poster hash: 632f4...8b4
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #4 Skrevet 19. april 2014 Tusen takk for svar. Tar nesten livet av sexlysten min dette, men mulig det roer seg etterhvert:-) Anonymous poster hash: a41af...d78
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Kjenner ei som ble gravid på pilla, men hun hadde drukket seg dritings og spydd opp en pille og da gir det jo ikke full sikkerhet. Hun fikk da ikke mensen og testet positivt. Om du har hatt mens og testet negativt ville jeg overhodet ikke tenkt på det altså, p-piller er jo veldig sikre om de blir tatt riktig og du ikke har vært dårlig i magen. Anonymous poster hash: bb236...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå