Appelsindyret Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Ja fint, men synes Alida er mye finere
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Elida er veldig fint Anonymous poster hash: b3775...4ec
Serepta Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Ikke så glad i det. Å lide er ikke positivt. ..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Fint, men syns det er mange som heter det nå Anonymous poster hash: d8bb3...ee7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Synes navnet er fint, men liker enda bedre Edina som er ganske likt men tror det er mindre brukt. Anonymous poster hash: ddbf2...c86
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Spyr av det. Anonymous poster hash: 256b8...85b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #15 Skrevet 19. april 2014 Det er jo østeuropeisk Anonymous poster hash: cb58d...96f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #16 Skrevet 19. april 2014 Fint. Elida er finere enn Alida Anonymous poster hash: 83357...1a6
☆☆☆ Skrevet 19. april 2014 #17 Skrevet 19. april 2014 Det er jo østeuropeisk Anonymous poster hash: cb58d...96f 1. Også brukt som versjon av det norrøne Ellida (eit skip etter det eg hugsar).2. Relevans ift spørsmålet? Likar namnet
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Liker ikke.. Anonymous poster hash: e9b6c...9f0
MammantilNurket Skrevet 19. april 2014 #20 Skrevet 19. april 2014 Er ikke det "Fruen fra Havet" av Ibsen? Elida er flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå