Gå til innhold

Hva synes du om navnet Elida?


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 3b48b...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint

Skrevet

Ja fint, men synes Alida er mye finere :)

Skrevet

Elida er veldig fint :)

 

Anonymous poster hash: b3775...4ec

Skrevet

Ikke så glad i det. Å lide er ikke positivt. ..

Skrevet

Fint, men syns det er mange som heter det nå



Anonymous poster hash: d8bb3...ee7
Skrevet

Synes navnet er fint, men liker enda bedre Edina som er ganske likt men tror det er mindre brukt.

 

Anonymous poster hash: ddbf2...c86

Skrevet

Spyr av det.

 

Anonymous poster hash: 256b8...85b

Skrevet

Fint, men Alida er enda finere

Skrevet

Det er jo østeuropeisk



Anonymous poster hash: cb58d...96f
Skrevet

Fint. Elida er finere enn Alida

 

Anonymous poster hash: 83357...1a6

Skrevet

 

Det er jo østeuropeisk

 

Anonymous poster hash: cb58d...96f

1. Også brukt som versjon av det norrøne Ellida (eit skip etter det eg hugsar).

2. Relevans ift spørsmålet?

 

Likar namnet :)

Skrevet

Liker ikke..

 

Anonymous poster hash: e9b6c...9f0

Skrevet

Helt greit, men ikke min type navn.

Skrevet

Er ikke det "Fruen fra Havet" av Ibsen? :)

Elida er flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...