Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert dersom din far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kommet hjem fra thailand med en kone på din egen alder?

Anonymous poster hash: ddbea...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg fått bekreftet det jeg mistenker... At han er lett å utnytte..

Anonymous poster hash: cfe0a...32d

Skrevet

Da hadde jeg blitt overrasket for han er homofil.

Men nei, hadde ikke likt det, men hadde han vært lykkelig, hadde jeg klart å skjule det. Fikk du ingen forvarsel om dette?

Anonymous poster hash: be9d0...eb7

Skrevet

Det hadde jeg overhode ikke akseptert. Jeg er 24 år og min far er 53... Det ville hvert fall tatt laaaang tid før jeg hadde vendt meg til det...

Anonymous poster hash: b1867...9ef
Skrevet

Hadde kommet hjem fra thailand med en kone på din egen alder?

Anonymous poster hash: ddbea...8a2

Eller yngre.... Velkommen til min verden....

Skrevet

Jeg ville tenkt "aiai lurer på hva stemor sier nå!" ;) Nei fysj altså. Eller.. Om han hadde vært ensom i årevis og de virker genuint forelsket så ville jeg dritt i alderen. Men om han hadde for vane å date jenter på min alder ville jeg syntes det var både creepy og patetisk.

Skrevet

Vet at min far på 60 har et forhold med ei i Filippinene som bare er noen år eldre enn meg (25).. Har heldigvis ikke kontakt med han, men fyy å kvalmt....

Anonymous poster hash: 9d294...c0a

Skrevet

Her er det mot alle odds kvalm turtelduekjærlighet, og jeg må jo bare innfinne meg. Men hun er 24 og jeg er 27... Det er kleint...

Skrevet

Her er det mot alle odds kvalm turtelduekjærlighet, og jeg må jo bare innfinne meg. Men hun er 24 og jeg er 27... Det er kleint...

Altså det MÅ jo inntreffe mange situasjoner a la "åh den sangen hørte datra mi også på hele tiden!", "så søt du var på dette bildet, slike musefletter hadde datra mi også".. Skulle jo tro det ville være turn off for enhver :D
Skrevet

Hadde seriøst ikke brydd meg faktiskt :) då hadde eg slippt å bekumre meg for om han er alene neste gang han får anfall, slag eller andre ting han har hatt allerede å han er 53 :)

Anonymous poster hash: e7d3a...67b

Skrevet

Min far har en utenlandsk kone som er et par år eldre enn meg. Der går helt fint. Hun er veldig hyggelig og jeg ser at de har det bra. De gnikker ikke inn sin kjærlighet i fjeset på oss heller. Da tror jeg det hadde vert litt værre

Anonymous poster hash: c912c...7b5

Skrevet

Altså det MÅ jo inntreffe mange situasjoner a la "åh den sangen hørte datra mi også på hele tiden!", "så søt du var på dette bildet, slike musefletter hadde datra mi også".. Skulle jo tro det ville være turn off for enhver :D

Hahaha! :-D Ja men nå er ikke mitt og pappa sitt forhold sånn typisk far og datter forhold, vi er mer på kompisnivå. Men fortsatt veeeldig kleint...

Skrevet

Ekkelt!
Da hadde jeg mest sannsynlig kuttet kontakten, for slikt syns jeg er så ubeskrivelig ekkelt!

Anonymous poster hash: 1f5fd...9a1
Skrevet

Da hadde jeg ledd lenge. Menom det så skulle skje så hadde jeg gratulert.

Men tror ikke det er stor farer for det lengre, mine foreldre fikk tilbake kjærligheten når første barnebarn kom. Før dette så gikk meg og min søster bare å ventet på skillsmissen. Nå leier de og kysser tilog med, noe jeg aldri hat sett i min barndom.

Anonymous poster hash: a6d5b...136

Skrevet

Driter i hvor hun hadde vært fra, men han bør ha sjølrespekt og baller nok til å tåle en kvinne på sin egen alder.

Skrevet

Hvordan jeg hadde reagert? Mulig jeg hadde tatt mitt livs første telefon til min nåværende stemor, og spurt om hun var informert :-P

Skrevet

Mamma har manipulert ham i 25 år nå, så mulig jeg hadde blitt litt letta...

Anonymous poster hash: 48b02...2c1

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt ganske lettet.

Forhåpentligvis hadde dette betydd at han ikke ville vært alene resten av sitt liv.

Skrevet

Min far ble sammen med ei som var 19 (i thailand) når jeg var 20. De holdt sammen i mange år. Litt vanskelig å ta seriøst, spesielt siden han selv var 53... men rart hva man venner seg til ;)

Anonymous poster hash: ba554...ec7

Gjest gangstersquad
Skrevet

Vanskelig å si, men håper ikke det gikk som med faren til min tremenning. Gifta seg med ei som var død (ikke spør hvordan det er mulig), og da tok familien hennes alle pengene hans. 

Skrevet

Min far er homofil så jeg hadde blitt veldig overrasket altså og i tillegg hadde jeg blitt lei meg ettersom han har værdens søteste kjæreste. Men hadde han kommet hjem med en mann ca like gammel som jeg er (23), hadde jeg stusset en del, men kjærligheten har jo ingen grenser :)

Anonymous poster hash: f0662...0fa
Skrevet

Driter i hvor hun hadde vært fra, men han bør ha sjølrespekt og baller nok til å tåle en kvinne på sin egen alder.

What she said!

Men heldigvis er han fortsatt saman med mormi :D

Skrevet

Jeg hadde mistet all respekt.

Også tror jeg ikke at vi hadde sett hverandre noe særlig etter det.

Skrevet

Pappa døde nettopp, så det slipper jeg å lure på. Han rakk nesten 50 år med mamma før det.

Sånn hypotetisk sett ville det vært vanskelig å forholde seg til. Hadde lurt på hva som hadde rammet ham og hadde lurt på hva hun var ute etter. 

Skrevet

Det hadde vært litt pinlig, men jeg er glad i pappaen min uansett hvem han er sammen med, så hadde ikke hatt noe å si for forholdet vi har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...