Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Skal lage en salat, og ene gjesten er ammende. Kan jeg bruke kinakål? Tenker på at bebisen kan få magevondt siden det er kål?? Anonymous poster hash: d864f...32d
PrinsesseHengepupp Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 På ingen måte. Det er en salat, og selv grønnkål og løk er de senere år friskmeldt for ammende. Kos dere :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Herregud, dette mathysteriet for ammende tar jo ingen ende. Ingen av mine barn har grått og jeg har spist ALT! Om babyen gråter en kveld etter å ha inntatt kål/løk/jordbær etc, så er det ikke dermed sagt at det skyldes nevnte ingrediens, da må en prøve seg mer frem. Kinakål er som salat å regne. Selv foretrekker jeg ruccola eller rød lollo. Anonymous poster hash: 60c5b...c6f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Takk for svar. Jeg vet ikke selv hva ammende kan spise, er bare gravid selv ;-) men hun venninna mi ga meg veldig klar beskjed om at hun ikke kunne spise noen form for kål, det var bare derfor jeg lurte ;-) hi Anonymous poster hash: d864f...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå