Gå til innhold

Hellas eller Mallorca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vårt på Mallorca 2 ganger, det var bra barnevennlig, bodde i leilighetkompleks,

har lyst å oppleve noe nytt..

Kan man bo i leilighet i Hellas og? Handle mat til frokostbi supermarket?

Spennende med nye plasser...

noen ideer?

Takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er jo kjempefine, typiske charterplasser! :) er vel mye smak og behag; jeg selv foretrekker Mallorca. Mye steinstrender på Kreta, og ofte store bølger... Maten var god, men det er den jo også på Mallorca.

Jeg ville gått for en annen plass i Hellas, kanskje Rhodos - det er det mange som skryter av, uten at jeg har vært der selv.

Her blir det Mallorca i juni/juli - kort flyreise, bra mat(vi skal også ha All Incl. da..), fin strand og stabilt vær 😃👍

Skrevet

Har fire barn i alderen 2-16 år, så det er klart det er veldig forskjellige interesser i forhold til feriested. De to eldste, på 14 og 16 vil vel aller helst til en storby eller noe sånt, samtidig som det er viktig å bli brun... så derfor er Spania (f.eks Mallorca) ofte dit vi drar hvis vi skal møtes på midten.

Hellas er utrolig nydelig, masse god mat og vin, så hvis dere vil noe nytt er det absolutt å anbefale. Har hørt at Rhodos er nydelig, men vil også anbefale Samos, en liten, men veldig koselig øy ganske nærme Tyrkia :)

Skrevet

Jeg har vært i Hellas og Mallorca, og liker begge deler :) Alcudia på Mallorca er jo supert. Men både Kreta og Rhodos er tipp topp! Så om du er litt lei Mallorca og vil prøve noe nytt anbefaler jeg å prøve ut Hellas.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hellas , elsker å feriere der . :) men så har jeg aldri vært på Mallorca da :)

Skrevet

Har aldri vært i Mallorca,men har vært mange plasser i Hellas og øya Kreta.Skal tilbake i sommer med våre barn på 7,6 og 3år + at jeg da er gravid i ca uke 24 tror jeg.Mange finne plasser å bo på,med fine leiligheter,go mat,fine shoppingsmuligheter,strender og alt.

Skrevet

Har aldri vært i Mallorca,men har vært mange plasser i Hellas og øya Kreta.Skal tilbake i sommer med våre barn på 7,6 og 3år + at jeg da er gravid i ca uke 24 tror jeg.Mange finne plasser å bo på,med fine leiligheter,go mat,fine shoppingsmuligheter,strender og alt.

Vi skal reise i aug -sept å er da rundy uke 24 i graviditeten

Kjenner jeg er litt skeptisk til å fly og reise med baby i magen.

Å hvis vi reiser så må det bli da. Får håpe jeg roer meg ned til den tid hehe :)

Skrevet

Begge er fine steder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...