Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heiii :) vi har familiehus i tyrkia så her blir det 3 uker til mahmutlar /alanya :)) har du vært i Tyrkia før ?

Skrevet

Eg har ikkje vært i Tyrkia før! Det er mye som eg er ikkje opplevd ennå! :-)

Lurer på om vi bestiller leilighet der, går det bra å kjøpe mat til frokost/kvelds der?  trenger man å spise tabletter mot bakterier en veke før? husker ikkje kva de heter, men de måtte vi ha før Egypt

vi vurderte det og...Er et veldig varmt der i slutten av juli-august?

Er det myk sand på stranda der?

Prisene var mye billigere der enn til Mallorca el Hellas...Hvorfor?

Skrevet

Tyrkia er toppen!!!!!

Vi har reist til Tyrkia mange ganger, både før vi fikk barn, og etter at en har født.

I juli/august, er det ganske så varmt ja, kan ligge opp mot 50 grader.

Jeg var der 2 aug et år, da  lå tempen på 48 grader hver dag.

Vi har aldri tatt noen tabl føre avreise, men vi har med imodium, sånn i tilfelle. Dette har vi aldri hatt brukt for.

Vi reiser bare til side. Dette er en barnevennlig by, og ligger ca 50 min fra flyplassen.

Der er det lang grunne strender med bare sand :)

Mat, der pleier nå iallfall vi å ha med en liten kjølebag, hvor vi har med pålegg. Så vi spiser frokost på rommet hver dag, føre vi drar på stranda. lunsjen spiser vi ute, og på kvelden blir det middag/kvelds i et. Tyrkia har verdens 4 beste kjøkken! Så mat kan de!!!

Men for all del, man kan bli dårlig der og. Bare styr unna salater å slikt, som kan være dårlig vaske + kjøtt som ikke er gjennomstekt.

God tur! Jeg er ikke misunnelig, neeeei da, hehe. Da jeg har termin i sommer, så blir det ingen Tyrkia på oss i år.... Men enste år, da kommer jeg sterkere tilbake!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

årets feriedestinasjon eeeeer.....

...føden/barsell :D 

Skrevet

Rett på føden og være hjemme ♥ :) Hageferie i sommer. Og spania til Høsten istedenfor:)

Skrevet

Egypt, vært der 5 år på rad er helt fantastisk for hele familien med snorkling spa dykking og eventyr, historie. barna elsker det også. billig er det der og. 

veldig varmt på sommeren da men vi tar sjansen :) Samme som tyrkia sikkert

Skrevet

Et sommerhus sør for Kjøbenhavn. Tett på stranda og enkelt å dra inn til byen også. Perfekt og avslappende for både store og små. :)

Skrevet

Blir helt klart ikke ferie i år med termin 2 juli :-)

Vi tenker å holde oss hjemme og det blir helt herlig. Ser aldeles ikke behovet for ferie hvert eneste år, alt til sin tid.

Men nå var vi forsåvidt på to lange utenlandsturer i fjor med våre tre små, totalt 7 uker fordelt på California og Ko Samui......

Skrevet

Legoland 3 dagerstur ellers så blir vi hjemme opppussing og hytta til min og sviger familien:-)

Skrevet

Skal være i Hardanger hos familien hele sommerferien, gruer meg litt til å gå inn på instagram å se flotte bilder av hvordan kreti og pleti har det i perfekte syden, blæ... Sjalusi fryder!

Skrevet

Sørlandet. Kanskje en tur til Danmark? :)

• 4 uker senere...
Skrevet

5 netter i Molde under jazzfestivalen og to netter i Tallinn i juli. I midten av august reiser vi bort i 2 uker til Tyrkia. :)

Skrevet

Vårt ferieparadis....Sunwing Resort Kallithea på Rhodos. Er vel 4 gangen vi skal dit nå.

Og det tipset fikk jeg her inne...

Skrevet

Vi og skal dit! Fikk anbefalt her!

Når skal dere? vi skal til slutten av juli

Skrevet

Eg mente Rhodos :-)

Skrevet

Vårt ferieparadis....Sunwing Resort Kallithea på Rhodos. Er vel 4 gangen vi skal dit nå.

Og det tipset fikk jeg her inne...

Hvorfor liker dere dette plasset?akkurat dette hotellet? takk

Skrevet

Sommerferien blir her hjemme med maling og innflytting inn i nytt hus fra 1.aug! ;) Å gjøre i stand det første barnerommet blir stas! Velfortjent lang sommerferie for meg etter endt utdanning og siste semester med grusom kvalme og oppkast syns nå jeg :P

Så er ikke sommerværet i vestfold noe å klage på heller :)

Men neste sommer, da blir det nok kroatia/bosnia på oss

Skrevet

Blir 14 dager på kreta

Skrevet

Vi skal flytte fra nord til sør her i norge i sommer, så  ser ut som ferien ryker. 

Men jeg HÅPER vi får til en tur til Sunwing kalithea på Rhodos! Vi elsker den plassen vi og! Har vært der hvert år de siste 3 årene, første gang når datteren vår var 8 mnd. Helt fantastisk å ha med unger dit! Virkelig alt er helt suverent! 

Men det er jo tydelig at det ikke bare er oss som har skjønt det, det begynner jo å bli utplukket allerede i oktober, folk bestiller ferien tilbake dit nesten før de er kommet hjem fra ferie;)

Vi har vært mange andre steder og, ifjor var vi på starten av sommeren på kypros sunwing resort, men det var ikke i nærheten så bra! Når vi reiste til kalithea i midten av august så fikk vi virkelig bekreftet igjen at det bare er helt super genialt! Uansett hvilken alder du har unger i:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...