Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Tømme ut flere millioner liter vann, fordi en gutt tisset i vannet. Unødvendig å tisse der ja, men dog. http://www.dagbladet.no/2014/04/18/nyheter/utenriks/drikkevann/usa/32879170/ Anonymous poster hash: 5c799...4b9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Ja, for alle menneskene i USA er dumme, ikke sant?Brødhue. Anonymous poster hash: 89f2f...028
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Det var en dum beslutning, Anonymous poster hash: 82d67...79c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Det bor mange mange millioner mennesker i USA. Du tar alle over en kam. Håper ikke andre nasjoner ser på oss nordmenn slik når DU gjør noe teit Anonymous poster hash: 9df62...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå