Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg har gått på p-staven nå, men skal fjerne den på tirsdag da vi har ønske om å bli gravid igjen Det jeg da lurer på er om noen har vært borti det og tatt ut p-stav for og bli gravid?Og evt hvor lang tid tok det for dere før det klaffa? Anonymous poster hash: ecb07...e2c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Jeg har gått på p-staven nå, men skal fjerne den på tirsdag da vi har ønske om å bli gravid igjen Det jeg da lurer på er om noen har vært borti det og tatt ut p-stav for og bli gravid? Og evt hvor lang tid tok det for dere før det klaffa? Anonymous poster hash: ecb07...e2c Det er ikke godt å si akkurat når egget satt, men var gravid da mensen ikke kom Anonymous poster hash: 83cd6...a0f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Jeg har gått på p-staven nå, men skal fjerne den på tirsdag da vi har ønske om å bli gravid igjen Det jeg da lurer på er om noen har vært borti det og tatt ut p-stav for og bli gravid? Og evt hvor lang tid tok det for dere før det klaffa? Anonymous poster hash: ecb07...e2c Det er ikke godt å si akkurat når egget satt, men var gravid da mensen ikke kom Anonymous poster hash: 83cd6...a0f Var 3 uker etter jeg tok den ut at jeg tok testen Anonymous poster hash: 83cd6...a0f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Har ingen erfaring med dette selv, men syns jeg har hørt engang at etter 3 mnd er prevensjons hormonene helt ute av kroppen. Jeg selv ble gravid første mnd etter p-pille slutt. Anonymous poster hash: 011e0...c19
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #5 Skrevet 19. april 2014 Noen andre som vet noe om dette? Hi Anonymous poster hash: ecb07...e2c
<3 2G <3 Skrevet 19. april 2014 #6 Skrevet 19. april 2014 Det står i pakkningsvedlegget hvor lenge en kan oppleve å ha hormonene i kroppen etter en slutter på de. Resten er individuelt. Jeg brukte over et år på å bli nesten stabil etter p-sprøyte slutt. Ingen fasit på dette dessverre.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #7 Skrevet 19. april 2014 Det står i pakkningsvedlegget hvor lenge en kan oppleve å ha hormonene i kroppen etter en slutter på de. Resten er individuelt. Jeg brukte over et år på å bli nesten stabil etter p-sprøyte slutt. Ingen fasit på dette dessverre. Pakningsvedlegget har jeg dessverre ikke lengre Men vært fint og fått høre om det er noen som har vært borti dette tidligere Om det er noen med erfaringer på dette der ute da Anonymous poster hash: ecb07...e2c
<3 2G <3 Skrevet 19. april 2014 #8 Skrevet 19. april 2014 Du finner det på felleskatalogen.no Skjønner du vil ha erfaringer, men vi har alle forskjellig halveringstid på hormoner tilsatt kroppen.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2014 #9 Skrevet 19. april 2014 Jeg har gått på p-staven nå, men skal fjerne den på tirsdag da vi har ønske om å bli gravid igjen :)Det jeg da lurer på er om noen har vært borti det og tatt ut p-stav for og bli gravid?Og evt hvor lang tid tok det for dere før det klaffa? Anonymous poster hash: ecb07...e2c Eggløsning 14 dager etter uttak av p-stav og ble da gravid. Anonymous poster hash: 8ba86...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå