Gå til innhold

Smerter og blødning hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt spiral i ett år. Har nå pulserende smerter nedentil, og det er spor av gammelt blod når jeg tørker meg.

Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA men kun i de 8 mnd jeg hadde skiten.car en drøm og få fjernet den

Skrevet

Ok. Men jeg har hatt null problemer i et år. Kom plutselig.

Er det vanlig?

Skrevet

Hormonspiralen gjør at man opplever en del rare ting innimellom, men det betyr ikke at noe er galt. Det er hvertfall min erfaring.

Jeg blødde litt hver dag de første 6 månedene, og hadde vel ca 3-5 kg med vann i kroppen de første 3-4 månedene. Fikk til slutt vanndrivende tabletter for det med vannet, og legen var enig om å se ting an til det var stabilisert etter det de mener er 6 måneder.

Etter det har jeg nesten ikke hatt mensen, men når den har vært der, så har den vært der på veldig mange ulike måter og grader. Både med smerte og uten, og stort sett er blødningen så liten at bind trenger jeg ikke tenke på. For de få dråpene som kommer havner i do når jeg tisser....  Da vet jeg at jeg har hatt mensen :D

Jeg ville bare hørt med legen, jeg.

Anonymous poster hash: b37de...9a4
Skrevet

Min grodde fast. Hadde kramper og blødde som en gris... Måtte i narkose og operere ut min. Aldri mer!!!

Anonymous poster hash: 732c1...199

Skrevet

Jeg vet jo at mine venninner har mensen med spiral, jeg har ikke hatt det (til nå).

Fastlegen min mener man ikke har eggløsning eller mensen på hormonspiral. Vet jo veldig godt at man kan ha mensen, men man får vel ikke eggløsningssmerter? Dette kom et par uker før blødnigen. Og blødningen er gammelt blod, brunt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...