Gå til innhold

Flere som styrer unna påskegodtet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå ned i vekt. Både speilet, klærne og bmi sier jeg har litt for mye. Og jeg har vært flink, 2,8 kg er borte på halvannen uke. Jeg spiser vanlig mat, mye rugsprø med philadelphiaost light, grønnsaker. Unner meg litt vin på kvelden. Gjerne et par ruter sjokolade en og annen kveld. Det er veldig fristende med smågodtet i skapet...men jeg kan faktisk se resultater også, kroppen er strammere etter nesten to uker med styrketreningen. Det er motiverende. Ser for meg megselv i fin kjole i min brors bryllup, søte sommerklær når sommeren kommer. Men sjokoladen nærmest roper på meg av og til. Og så føles det så utrolig godt når jeg klarer å motstå. Kortvarig nytelse eller en sunn og flott kropp?

Hva motiverer deg?

Anonymous poster hash: b7f35...9d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også feit, så jeg spiser aldri godteri. Ikke noe problem så lenge vi ikke har noe snop i huset, eneste som har påskegodt her er datteren vår.

Anonymous poster hash: c9f8e...bb1

Skrevet

Jeg er grønn av misunnelse, og hyperemesis, på de som kan kose seg med påskegodt. Jeg vil og!

Skrevet

Nei, men jeg burde holde meg unna. Er ikke overvektig, men skal ned noen kg. Det utgår i påsken, dessverre:(

Gjest meg&mini
Skrevet

Så flink du er, HI:)

Jeg holder meg unna. Det som motiverer meg er at jeg skal ned i vekt og ikke vil opp.

Pga operasjon har det vært svært lite trening og jeg har ikke gått ned et gram på en mnd.

Jeg er vil heller bruke "kvoten" min på et kakestykke i bursdagsselskap til helgen, eller på litt vin, enn på en skål med godteri som bare smaker sukker.

Skrevet

Flink du er! Jeg skulle absolutt gjort det samme. Jeg er tykk, gravid, slapp og i sofamodus. Sjokoladen kommer på bordet på kveldene i påska :(

Anonymous poster hash: 8fd69...c5c

Skrevet

Jepp! I dag hadde vi besøk, så da smakte jeg et lite kakestykke, men ellers i påsken har det vært null sukker og mer blir det ikke heller.

Anonymous poster hash: aa54f...128

Skrevet

Jeg er dårlig til å styre godteribussen gitt:)

Anonymous poster hash: 56c62...c54

Skrevet

Det motiverer me at kiloene raser av nå når jeg er flink og bare spiser ren mat med masse proteiner, sunt fett og littegrann karbohydrater. Jeg føler meg bedre, sover bedre og ikke minst, har bevist for meg selv at jeg har viljestyrke og gjennomføringskraft. Veldig godt for selvfølelsen min:) jeg unner meg litt ting som f.eks 200 Gr smågodt i forgårs men så spiser jeg aldri mer enn 1200 kalorier om dagen ellers så jeg har endel slingringsmonn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...