Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Tror jeg må si Pavlova eller budapestrull:) Anonymous poster hash: 872da...f90
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Morkake Anonymous poster hash: 42b31...80b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Sjokoladekake. Gjerne en helt plain skuffkake med klassisk glasur ala sånn med melis, kakao og kaffe, men liker også en tung, søt kake ala devils food cake. Liker det meste av sjokoladekake, men det må være GOD glasur. Brownies og sånn 'blaut' kake ala svensk kladdkake er ikke så godt. Anonymous poster hash: 3c88c...e80
Appelsinpiken Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Pavlova! Eller en sjokoladekake som heter kaffikake
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Suksessterte Anonymous poster hash: afddd...e5f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 gulerotkake/krydderkake Anonymous poster hash: 62c0c...b5a
skjotta Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Firkløver (gjerne laget med melkesjokolade pga nøtteallergi) ellers er der godt med vaniljekake (skuffekake) kokos konfektkake og ei deilig sjokoladekake med hvit vaniljekrem som jeg ikke vet hva heter... liker kaker jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Det kommer an på dagsformen, og i dag er det ostekake med hjemmelaget blåbærsyltetøy og melis. Anonymous poster hash: ab434...d92
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 ååhh.. hmmm... Oreos.. eller brownies med jordbær... eller Pavlova... Anonymous poster hash: 1a374...ede
Frøken Ubesluttsom Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 Jeg er ikke noe kakemenneske. Ikke generelt glad i kaker, men gjærbakst, spesielt skolebrød kan jeg spise en del av hvis jeg får det servert, eller baker sjøl. Yndlingskaka mi er uten tvil ei kake som tremenningen min bakte til meg i fjor, den har ikke noe navn. Bestod av sukkerbrød to lag sjokoladekrem, to lag vaniljekrem og et tjukt marsipanlokk. Den var kjempeGOD, og utrolig mektig. Holdt med et par stykker så var jeg mettet på kakefronten i flere måneder etterpå. Men smaken og sammensetningen (sjokolade, vaniljesaus/krem og marsipan er 3 av mine favoritt"ting") derfor falt denne kaka så i smak.
Hønemor30 Skrevet 18. april 2014 #19 Skrevet 18. april 2014 Gulrotkake med ostekrem. Seig brownies. Pavlova og gulkake.
me_87 Skrevet 18. april 2014 #20 Skrevet 18. april 2014 Rullekake,marmorkake,marsipankake,og sjokoladekake
minion Skrevet 18. april 2014 #21 Skrevet 18. april 2014 Kvæfjordkake, sjokoladekake og oreokake... yuummmmyy
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #22 Skrevet 18. april 2014 Snickers-kake eller O`boy-langpannekake! Fantastiske begge to! Nam nam! Anonymous poster hash: edd4c...e1f
Line-mamma til to herlige Skrevet 18. april 2014 #23 Skrevet 18. april 2014 alt som har med sjokolade å gjøre<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå