Gå til innhold

Hvilken kake er deres yndlingskake??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må si Pavlova eller budapestrull:)



Anonymous poster hash: 872da...f90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morkake

 

Anonymous poster hash: 42b31...80b

Skrevet

Sjokoladekake. Gjerne en helt plain skuffkake med klassisk glasur ala sånn med melis, kakao og kaffe, men liker også en tung, søt kake ala devils food cake. Liker det meste av sjokoladekake, men det må være GOD glasur. Brownies og sånn 'blaut' kake ala svensk kladdkake er ikke så godt.

 

Anonymous poster hash: 3c88c...e80

Skrevet

Pavlova! Eller en sjokoladekake som heter kaffikake :)

Skrevet

Suksessterte

 

Anonymous poster hash: afddd...e5f

Skrevet

gulerotkake/krydderkake :)



Anonymous poster hash: 62c0c...b5a
Skrevet

Kan ikke velge ut én... Elsker kake! ;)

Skrevet

rotkake :-)

Skrevet

Firkløver (gjerne laget med melkesjokolade pga nøtteallergi) ellers er der godt med vaniljekake (skuffekake) kokos konfektkake og ei deilig sjokoladekake med hvit vaniljekrem som jeg ikke vet hva heter... liker kaker jeg ;-)

Skrevet

Det kommer an på dagsformen, og i dag er det ostekake med hjemmelaget blåbærsyltetøy og melis.

 

Anonymous poster hash: ab434...d92

Skrevet

ååhh.. hmmm... Oreos.. eller brownies med jordbær... eller Pavlova...



Anonymous poster hash: 1a374...ede
Skrevet

Jeg er ikke noe kakemenneske. Ikke generelt glad i kaker, men gjærbakst, spesielt skolebrød kan jeg spise en del av hvis jeg får det servert, eller baker sjøl.

 

Yndlingskaka mi er uten tvil ei kake som tremenningen min bakte til meg i fjor, den har ikke noe navn. Bestod av sukkerbrød to lag sjokoladekrem, to lag vaniljekrem og et tjukt marsipanlokk. Den var kjempeGOD, og utrolig mektig. Holdt med et par stykker så var jeg mettet på kakefronten i flere måneder etterpå.

 

Men smaken og sammensetningen (sjokolade, vaniljesaus/krem og marsipan er 3 av mine favoritt"ting") derfor falt denne kaka så i smak.

Skrevet

Ostekaker er jeg svak for....

Skrevet

Gulrotkake med ostekrem. Seig brownies. Pavlova og gulkake.

Skrevet

Rullekake,marmorkake,marsipankake,og sjokoladekake

Skrevet

Kvæfjordkake, sjokoladekake og oreokake... yuummmmyy

Skrevet

Snickers-kake eller O`boy-langpannekake!

Fantastiske begge to! Nam nam!



Anonymous poster hash: edd4c...e1f
Skrevet

alt som har med sjokolade å gjøre<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...