Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Er det noen som har erfaring med det? Positive og negative sider ved det? Anonymous poster hash: 3fae8...335
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Det er 4 år mellom meg og min bror og 4 år igjen til min søster. Vi har alltid hatt ett godt forhold. Og mamma har alltid sagt at det er en perfekt aldersforskjell Anonymous poster hash: 77616...2ef
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Ja meg og min søster. Aldri hatt et godt forhold. Anonymous poster hash: 86974...e29
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 3,5 år mellom de to midterste her, forskjellig kjønn. De har aldri hatt noe tett forhold, ingen felles interesser og lite å snakke sammen om. Helt vanlig søskenforhold vil jeg si, ikke noe hverken positivt eller negativt ved det egentlig, de vokser opp som søsken og får forhåpentligvis flere felles ting etterhvert som de blir voksne. Best erfaring har jeg med 2 års aldersforskjell, litt slitsomt en periode men da yngste fikk språket på plass løsnet leken og de har lekt sammen siden. Veldig gode venner og veldig stor glede av hverandre, men det har nok også å gjøre med at det er samme kjønn, liker de samme filmene, leker med de samme lekene osv. Har en venninne med samme aldersforskjell men gutt og jente, der er det bare slossing, aldri verden om jenta vil leke med gutteleker eller gutten se prinsessefilmer f.eks. Tror det avhenger mye av personligheten til ungene, noen søsken er som katt og mus hele oppveksten mens andre er gode venner hele veien. Anonymous poster hash: 0190a...0a3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 4 år mellom meg og min søster og aldri hatt noe godt forhold men 6 år mellom meg og eldste søster og vi har alltid hatt det supert sammen. Så det går egentlig på kjemi tror jeg. Anonymous poster hash: e1637...91d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Det er det mellom meg og min søster også. Ikke noe forhold what so ever Anonymous poster hash: 57a1c...78d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 4år mellom storesøster og lillebror her. Hun har fra dag en forgudet han. Snill grei og hjelpsom med han. Han elsker søstra si. De er 6 & 2 idag Anonymous poster hash: da846...203
Honningmelon Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Mine to minste er det fire år i mellom. To jenter. De er veldig nære og leker godt sammen.
madame Mim Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Er 4,5 år mellom mine. De er nå 7 og 2,5 år. 7 åringen kan leke med 2 åringen. Men det blir fort kjedelig. De er glade i hverandre å ser barnetv sammen. Men utover det blir alder forskjellen for stor. Mulig det blir bedre etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 5år mellom broren og meg. Vi vokste opp i samme hus, med felles foreldre, og hadde samme oppvekst men vidt forskjellig syn på det hele! Vi lekte aldri, han var alltid i den neste fasen i livet da jeg entret den forrige(han i barnehage, jeg født, han på skolen, jeg i barnehagen, han i vgs, jeg på skolen, han på universitet, jeg i vgs osv). Vi lever våre helt forskjellige liv! Har et godt forhold nå etter vi giftet oss med hver vår partner og fått hver våre barn som, heldigvis, er noen lunde samme årstall så de leker sammen. Anonymous poster hash: 4a951...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå