Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 vi sliter en del med navne valg, vi vil veldig gjerne ha dobbelt navn. første navn på jente er funnet men mangler dobbeltnavn der. fornavnet blir Linnea- gode forslag noen? guttenavn er vi helt blank på :-O skal også være ett dobbeltnavn Anonymous poster hash: d43d4...192
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Linnea Isabel Liam Alexander Lukas Emilian Anonymous poster hash: e3397...4b9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Linnea Marie Linnea Sofie Anonymous poster hash: 05fb1...b5b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Linnea Pernille Linnea Matilde Linnea Karine Linnea Sofie Lars Henrik Håkon Johannes Kristian Olai Bortsett fra at det kan være greit å skille alle Linneaene fra hverandre, så er det ikke lett å finne ett som passer perfekt syns jeg. Når det gjelder guttenavn vet vi ikke hva du liker. Jeg liker litt ordentlige og klassiske navn. Type Liam og Kevin får meg til å grøsse. Anonymous poster hash: 52d48...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå