Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Hva liker deres på 1-2 år og finne på? Hva funker? Føler at jeg ofte ser for meg masse koselig. Som feks gå tur og spise matpakke. Men det ender bare med sutring, mas og ikke kos. Haha.. Fra barnets side altså.. Er de for små til å forstå koden av Noen? Kanskje jeg har høye forventninger til en så liten en:) hehe! Anonymous poster hash: 257b2...89a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Ute i skog og mark. Spiser ofte niste ute Lekeplasser, mate fugler, på café å spiser osv... Med min så er det ikke noe problem. Han elsker dagene ute, men han bestemmer tempoet. Spiser mellom slaga Anonymous poster hash: 24ddc...214
*Miss Marple* Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Vi er også mye ute. Tar med skive og vann og drar på ekspedisjon Lekeparker, barnehager (på ettermiddag og i helger), tur til sentrum med kafebesøk, besøke venner og familie og nå på våren se på lam og fugler. Legg lista lavt for hvor langt dere komme og pakk med skive, rosiner og cherioos så blir det ofte en fin tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå