Gå til innhold

Kler dere dere opp i disse påskedagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som i juledagene da en kler seg i finere klær.

Anonymous poster hash: 34972...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller motsatt egentlig. Påske for meg er mer joggebukse og fleece. Til tross for bypåske:)

Skrevet

Japp kjole når skia er komt på beina.

Anonymous poster hash: dbedb...c53

Skrevet

Hmmm, jeg sitter her i pysjbuksa og en hettegenser, og vurderer om det ikke er på tide å ta en dusj før jeg drar å handler litt mat :P

Så svaret på det du spør om er vel nei, ikke spesielt mye pynting her ;)

Skrevet

Tja..jeg har i hvertfall på meg en kul retro kjole fra Indiska, siden jeg ikke hadde rene mammabukser i dag. Ellers pynter vi oss ikke formelt nei. Er vi invitert bort på middag så går vi for å se skikkelig ut, dvs ingen joggebukser ol, men kjører ikke dress og penkjoler som i jula nei.

Skrevet

Kler oss litt opp når vi får gjester eller går på besøk, men ikke penkjole og dress.

Og dagene blir tilbragt ute i overtrekksbukse og varm jakke.

Skrevet

Nei. Påskefri er vel ingenting å pynte seg for?

Anonymous poster hash: 85c61...bed

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke.

Ser litt teit ut å sitte i finstasen og grille pølser i skauen ;)

Skrevet

Påske er for oss turtøy og grille i skogen. Hadde nok blitt en smule kaldt med kjole da :P

Skrevet

Trenings- og turtøy på alle mann :-)

Skrevet

Nei. Skiklær hvis jeg skal gå på ski. I år er det ikke noe særlig til skiføre her, men jeg dropper finkjolen. Sitter akkurat nå på verandaen iført yogabukse og ullgenser.

Skrevet

Ja, om vi spiser middag med andre.

Anonymous poster hash: 5da2c...5f0

Skrevet

Må bare legge til at vi heller ikke pynter oss i jula, med mindre det er julaften eller vi er invitert på middag.

Anonymous poster hash: 5da2c...5f0

Skrevet

Har vimset rundt i treningsbukse og singlet i hele dag.

Skrevet

Hvis vi skal på middagsbesøk eller skal ha middagsbesøk eller jeg skal ut å spise, kler jeg meg fint, men ikke i gallaantrekk :) Går i stramme treningsklær inne når vi ikke skal noe ekstra

Skrevet

Ikke hjemme, men i dag har jeg pynta meg. Vært på middag hos svigers:)

Skrevet

Går i kyllingkostymet, jeg 😉

Når vi skal på besøk kler vi oss litt pent, men ellers er det joggebuksa som dominerer 😊

Skrevet

Hjemme alene både jul og påske, så her går det i joggedress :P

Skrevet

Jepp, kler meg opp i joggebukse så lenge vi bare er hjemme. Deilig å dasse rundt i myke gode klær, uten sminke og uten å styre så fælt med håret når man har fri. Holder å måtte "kle seg opp" hver dag på jobb :)

Anonymous poster hash: 16321...6ca

Skrevet

Bare når vi skal på besøk. Hadde skjørt og en pen genser idag. Synes det er hyggelig å pynte seg når det er høytid.

Skrevet

Sitter å skriver en hovedoppgave, så antrekket er ull fra topp til tå. Her kjører vi på med comfort :)

Anonymous poster hash: 38836...c5b

Skrevet

Definitivt ikke. Treningsbukse og fleece, joggis og t-skjorte, tights og hettejakke - det er ferie, og folk jeg skal se i ferien er også kledd for ferie.

Skrevet

Så konklusjonen blir da at joggeklær er påske klærne ;-)

Anonymous poster hash: 34972...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...