Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Noen som har blitt gravid selv om man har brukt yasmin p-pille ? Det står i pakningsvedlegget at man må bruke tilleggsprevensjon hvis man kaster opp innen ca 4 timer, eller har kraftig diare.. Noen som vet om diare også har sånn 4 timers regel, eller blir virkningen nedsatt uansett når på døgnet man har har diare? Finner ikke informasjon om dette. Har slitt med oppkast/diare i noen uker, men alltid passet på at det går minst fire timer etter pillen.. Noen som vet? Anonymous poster hash: 5c906...bcf
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Ble gravid på yasmin ja, ved gire og omgangssyke bør man bruke ekstra en uke fikk jeg beskjed om. Di ble tas på samme tidspunkt og noe ustabilt kan tulle med syklusen. Ble oxo gravid på cerazett da jeg ammet, mulig piller ikke funker på meg. Lykke til Anonymous poster hash: ffccc...8f1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Ble gravid på yasmin ja, ved gire og omgangssyke bør man bruke ekstra en uke fikk jeg beskjed om. Di ble tas på samme tidspunkt og noe ustabilt kan tulle med syklusen. Ble oxo gravid på cerazett da jeg ammet, mulig piller ikke funker på meg. Lykke til Anonymous poster hash: ffccc...8f1 en ekstra uke? Anonymous poster hash: 2496b...8a0
Snart mamma <3 Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Jepp, og kan ikke engang huske og ha hatt diare.. Men gravid ble jeg hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Bruke tileggsbeskyttelse en uke fikk jeg beskjed jeg opplyst. Anonymous poster hash: ffccc...8f1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Oi... Ja ja, vi har ikke brukt tilleggsbeskyttelse, siden jeg trodde det var innenfor tidsfristen og jeg ikke kastet opp/ hadde diare de fire første timene etter inntak.. Men når kan jeg teste da? Har ikke hatt mensen mens jeg har gått på pillene...og har jevnt over vært syk ett par måneder.. Hadde bittelitt brun tynnutflod for en uke siden, men ikke noe siden... Anonymous poster hash: 5c906...bcf
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Jeg testa etter mensen ikke kom, og streken var blå med engang. Aldri fått halveis positiv test. Jeg følte å på meg at jeg var gravid, snålt men jeg viste begge gangene. Håpe det er gode nyheter samme hvilket utfall du får:) Anonymous poster hash: ffccc...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå