Gå til innhold

Legoland - spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært i Legoland. Jeg lurer på om det er noen gressplener i Legoland der det går an å slå seg ned med et teppe og ha piknik? Er det i så fall flere slike plener?

Pleier det å være kø for å komme inn i Legoland i juli? Er det slik at man kan gå ut av parken og så komme inn igjen samme dag? (Billett, armbånd, stempel etc.)

Lurer også på om noen vet ca avstand fra Lalandia til Legolands hovedinngang...

Anonymous poster hash: 2addb...7c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juli = kaos i legoland!! Masse mennesker, lange køer, felles ferie.

Hadde du regnet noe i den store feriemåneden??

Anonymous poster hash: 08ac8...174

Skrevet

Jeg vet at det er kø for aktivitetene. Det jeg lurer på, er om det også pleier å være lang kø for å komme inn. Det er to forskjellige ting, og ikke alle parker har kø ved inngangen, selv om det er i juli. Fint å få svar på det man lurer på...

Skrevet

Var ikke kø ved inngangen da vi var der i juli for to år siden, men så regnet det også da.

Jeg så i alle fall en plen der det gikk an å slå seg ned for pause, men regner med det er veldig fullt der når det er fint vær. Var tomt når vi var der på grunn av alle vanndammene.

Vi kjøpte dag to pass før vi dro første dagen og siden været var litt bedre andre dagen var det flere mennesker der, men fortsatt ikke fullt.

Det var like vel køer på attraksjonene selv om det regnet så regner med det er mye mer når det er fint vær. mener vi sto opp til 20 min i kø.

Anonymous poster hash: 330dc...9bc
Skrevet

Tusen takk for svar! :-)

Gjest Julia1984
Skrevet

Var laang kø ved inngangen når vi var der i juli i fjor og lange køer inne.

Aldri mer legoland i juli.

Skrevet

Kjempe lang kø i fjord i juli. Husker ikke om det var gressplener for å kunne ha piknikk.avstand fra Lego land til lalandia ca 20 min å gå. Anbefalee djurs sommerland. En kjempe bra park. Vi ble veldig skuffet over legoland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...