Gå til innhold

Dere som har vært sukkeravhengige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarte dere å kutte ut sukker? og hvor lang tid tok det før dere merket at kroppen hadde det bedre?

Hva slags bivirkninger opplevde dere?

Ja, jeg vil kutte ned, aller helst ut, raffinert sukker da jeg innser at jeg er avhengig av sukker HVER eneste dag. Jeg finner mye om det å være avhengig, men nesten ikke om hvordan det er å bryte vanen. Vel det er ikke helt sant, det finnes X antall kliniker som for bare noen tusenlapper kan hjelpe meg å bli sukkerfri :lete:

Anonymous poster hash: e1ba8...ca9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar tre dager å bli kvitt avhengigheten :)

Anonymous poster hash: 78ae3...2ba

Skrevet

Det tar tre dager å bli kvitt avhengigheten :)

Å hva skjer de tre dagene? Hodevondt? Humørsyk? konstant sulten på noe søt? Og etter tre dager er det greit liksom?

Lurer jo veldig siden disse klinikene virkelig ikke var så billige som man skulle tro :huh:

I tilfelle det tar kun 3 dager så er jeg godt på vei allerede!

Skrevet

Jeg merker at jeg har veldig yst på noe, føler meg konstant sulten :) da er det greit å bruke viljestyrken.

Det som hjelper for meg er å tenke på kroppen, helsa og at jeg skal slanke meg. Men du må liksom finne ut hva som funker for deg, hva som er motiverende. Når du er over kneika, vil du jo fortsatt tidvis ha lyst på noe søtt :)

Skrevet

Jeg har gått igjennom et 10 dager program som heter Dr. Hyman 10 day detox. Google det, så får du mer info. :)

Anonymous poster hash: 767af...0b9

Skrevet

Jeg har gått igjennom et 10 dager program som heter Dr. Hyman 10 day detox. Google det, så får du mer info. :)

Anonymous poster hash: 767af...0b9

Takk, skal sjekke det ut!

Ja, jeg tenker på helse og at sukker faktisk hindrer meg i å ha den kroppen jeg ønsker meg. Itillegg gjør det meg slapp og sliten OG enda vil jeg ha det i meg!

Dette skal jeg klare!! Takk for tipset!!

Skrevet

Personlig så tok det mye mer enn 3 dager for meg. Men så er det for meg ikke bare den fysiske avhengigheten, men også psykisk. Det er jo den som er verst, for man må jo på mange måter erstatte den følelsen med noe annet og finne en helt ny måte å "takle" den type sult på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...