Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Før jeg fikk barn syntes jeg det var tidlig å stå opp 10.30 om morgningen, nå er jeg oppe mellom 6.30 og 7 he he rart å tenke på, hadde jeg kunne sove til 9 hadde det vært fantastisk. Anonymous poster hash: 29aca...7c9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Her er de opp klokka 5. Annenhver helg har jeg barnefri og da våkner jeg klokka 8 -9 helt av meg selv. Og da føler je meg såååå uthvilt og jeg har sovet såååå lenge.. Hehe. Merkelig hvordan ting snur:) Anonymous poster hash: 5f7e8...725
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Hoho, akkurat det samme tenkte jeg i morges når lillemann våkna kl. 06. (Det er jo strengt tatt morgen enda, men føles mer som lunch!). Før måtte jeg sove minst 9 timer og det gjorde vondt å stå opp tidlig. Nå drømmer jeg om å sove til kl. 08. Haha Oh joy! Anonymous poster hash: bf073...40a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Veldig godt å se at vi er flere om dette Føler litt at alle rundt meg syns jeg har en særdeles morgenfugl i hus. Mange sier jeg bør legge henne senere på kvelden. Tro meg, jeg har prøvd. Ender bare opp med en overtrøtt unge som våkner like tidlig... Syns det er deilig å komme opp om morgenen, men ja å sove HELT til kl åtte ville vært luksus Anonymous poster hash: 4aec2...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå