Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Jeg har greid å gå ned 1 kg i uka ved å gjøre litt endringer i kostholdet mitt. Jeg har nå fått ett påskeegg med masse godt i. Vil alt jeg har gått ned komme på igjen om jeg spiser det og koser meg? Og legger man på seg like mye av å spise "alt" på en dag heller enn å spre det utover en uke? Tenker kroppen ikke greier legge på alt som fett om det kommer masse på en gang liksom. At det er en øvre grense liksom og er man over den kan man like gjerne kjøre på den dagen... sprer man det utover rekker kanskje kroppen legge på alt? Anonymous poster hash: 21cbd...e93
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Jeg ville ligget unna. En sjokolade dører ofte med seg 10 Anonymous poster hash: 7f584...7e5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Hi her. Jeg har kost meg med potetgull og sjokolade hver helg, men kuttet litt ned på mengden i forhold til før. Dette egget inneholder MYE godteri og jeg har lyst på det. Men vil jeg kunne gå opp mange kilo av det? Blir å spise lør og søn og kanskje i dag evt. Ikke flere dager. Anonymous poster hash: 21cbd...e93
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Jeg er i samme båt. Har spist helt vanlig sunn mat i mindre mengder og gått ned 3 kg på halvannen uke. Har da også trent 30 min til dagen. Jeg hadde to dager der jeg spiste så mye pizzs jeg ville (hadde middagsgjester) og litt dessert og smågodt. Ikke store mengder snop. Ingen trening heller de to dagene. Gikk vel opp 2-300 gram. Så du kan nok unne deg litt snop, men ville ikke spist alt. Og ikke hver dag i påsken heller. Det jeg gjør nå i påsken er å regne inn et glass vin og litt sjokolade i kaloriinntaket mitt. For ikke å miste oversikten. Anonymous poster hash: e4899...1c2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Spis mindre til måltidene og kutt f.eks en av måltidene😊 Anonymous poster hash: fad97...668
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Alt med måte Et tips jeg lærte var at før man skal spise godteri, kake osv, spis et knekkebrød. Da setter du igang fordøyelsen og den vil da jobbe fortere for å kvitte seg med det du spiser Anonymous poster hash: a4fe7...122
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Vel, hvor mange kilo veier dette egget da? Du legger jo ikke på deg 5 kg av å spise et egg på 1 kg? Når det er sagt er det jo innlysende at det vil lønne seg å fordele det ut over noen dager, det er lettere å unngå energioverskudd (der du legger på deg) hvis du spiser små porsjoner.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Spise det du vil av egget med god samvittighet! Hovedproblemet med en sånn type diet er at det er ja mat og nei mat. Nei maten er en type "mat" som ikke er bra for kroppen din og som i mange tilfeller er grunnen til at man slanker seg fører masse sykdommer er liksom forbudt! Du er jo så heldig at du slipper å spise sånn "mat"!! Finn ut hvorfor du skal må ha sånn type "mat" om det er belønning, stress eller for å slappe av eller så kommer du til å måtte kjempe hele livet for å ha den kroppen du ønsker deg. Spis når du er sulten og stpp når du er mett! Anonymous poster hash: e43c9...07b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Vel, hvor mange kilo veier dette egget da? Du legger jo ikke på deg 5 kg av å spise et egg på 1 kg? Når det er sagt er det jo innlysende at det vil lønne seg å fordele det ut over noen dager, det er lettere å unngå energioverskudd (der du legger på deg) hvis du spiser små porsjoner. det veier ikke 1 kg engang. Og uansett vil det bli energioverskudd. Ellers må jeg jo rasjonere helt fram til sommeren. Derfor tenkte jeg å like godt kjøre på? Anonymous poster hash: 21cbd...e93
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 uote name="Anonym bruker" post="146299138" timestamp="1397806558"]Spise det du vil av egget med god samvittighet! Hovedproblemet med en sånn type diet er at det er ja mat og nei mat. Nei maten er en type "mat" som ikke er bra for kroppen din og som i mange tilfeller er grunnen til at man slanker seg fører masse sykdommer er liksom forbudt! Du er jo så heldig at du slipper å spise sånn "mat"!!Finn ut hvorfor du skal må ha sånn type "mat" om det er belønning, stress eller for å slappe av eller så kommer du til å måtte kjempe hele livet for å ha den kroppen du ønsker deg.Spis når du er sulten og stpp når du er mett! Anonymous poster hash: e43c9...07b diet? Jeg går ikke på diet. Spiser bare mindre og knekkebrød istedenfor brød og har droppet juice og sukkerbrus. Jeg spiser det jeg vil ellers. Men stopper når jeg er passe mett. Og unner meg godteri i helger. Trenger ikke tenke over hvorfor man vil ha godteri. Det er jo fordi det smaker godt! Jeg er ingen evig slanker. Prøver bare å bli kvitt babykiloene. Så ingen evig kamp om kroppen jeg ønsker her. Et liv uten kos ville vært et trist liv. jeg har bare ikke lyst til å gå masse opp igjen nå midt i pga dette egget. Men jeg vil jo ha det Anonymous poster hash: 21cbd...e93
IreneUtålmodig Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Har spist litt smågodt onsdag, torsdag og blir litt i kveld (max 50 gr kanskje). Skal skeie litt mer ut i morgen , men søndag og mandag er godtefrie. Trener bare litt mer en uke etterpå :-P
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Har spist litt smågodt onsdag, torsdag og blir litt i kveld (max 50 gr kanskje). Skal skeie litt mer ut i morgen , men søndag og mandag er godtefrie. Trener bare litt mer en uke etterpå :-P Jeg trener ikke jeg da. Men kanskje jeg skulle prøve å løpe av med egget;) Anonymous poster hash: 21cbd...e93
Følelsesvims Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 Er du mer aktiv i påsken enn vanlig? Du får eventuelt kutte ned på annen mat (se på det som et måltid), eller være mer aktiv. 7000 kalorier i overskudd tilsvarer ca 1 kilo kroppsvekt, hvis du ikke tar det inn igjen på annet vis, så da får du bare begynne å regne
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Er du mer aktiv i påsken enn vanlig? Du får eventuelt kutte ned på annen mat (se på det som et måltid), eller være mer aktiv. 7000 kalorier i overskudd tilsvarer ca 1 kilo kroppsvekt, hvis du ikke tar det inn igjen på annet vis, så da får du bare begynne å regne Mindre aktiv nå i påsken som det er fri ja. Det er ikke 7000 kalorier i det godteriet så da legger jeg jo ikke på meg 1 kg engang da. Hurra! Anonymous poster hash: 21cbd...e93
Følelsesvims Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Er du mer aktiv i påsken enn vanlig? Du får eventuelt kutte ned på annen mat (se på det som et måltid), eller være mer aktiv. 7000 kalorier i overskudd tilsvarer ca 1 kilo kroppsvekt, hvis du ikke tar det inn igjen på annet vis, så da får du bare begynne å regne Mindre aktiv nå i påsken som det er fri ja. Det er ikke 7000 kalorier i det godteriet så da legger jeg jo ikke på meg 1 kg engang da. Hurra! Anonymous poster hash: 21cbd...e93 Ville mumset i meg med god samvittighet og heller jaget deg og de rundt deg ut på tur for å veie opp
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 Vel, hvor mange kilo veier dette egget da? Du legger jo ikke på deg 5 kg av å spise et egg på 1 kg? Når det er sagt er det jo innlysende at det vil lønne seg å fordele det ut over noen dager, det er lettere å unngå energioverskudd (der du legger på deg) hvis du spiser små porsjoner. det veier ikke 1 kg engang. Og uansett vil det bli energioverskudd. Ellers må jeg jo rasjonere helt fram til sommeren. Derfor tenkte jeg å like godt kjøre på?Anonymous poster hash: 21cbd...e93 Men likevel, det er jo mindre overflødig energi for kroppen å håndtere om du deler egget på to eller tre dager Men for all del, KOS deg med påskegodt, det er jo bare en gang i året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå