oslofrk Skrevet 18. april 2014 #1 Skrevet 18. april 2014 Vi har en datter på 7mnd. For 5-7 uker siden begynte hun å våkne masse om natten. Hun våknet mer og mer og virket selskapssyk. Jeg besluttet da å slutte å nattamme. Vi gir henne grøt og bryst før kvelden. De to første nettene gikk fint - hun våknet 2-3 ganger og fikk smokk, men så: hun våkner hver halvtime/kvarter nesten hele natten igjennom. Hun sover på eget rom og har gjort det i flere måneder og det har fungert supert. Men nå spytter hun ut smokken og sutrer/gråter/hyyyyler. Hun søker ikke etter brystet, så jeg tror ikke hun er såå sulten. Jeg er så utrolig sliten og orker ikke mer.. Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #2 Skrevet 18. april 2014 Orke må du! Alle barn har sine perioder med dårlig søvn. Sov sammen kan gjøre det lettere. Prøv 19 måneder og vær natt med et sånn søvnmønster. En smule sliten Anonymous poster hash: 858b2...7e8
oslofrk Skrevet 18. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2014 Ønsket var konstruktive råd og tips..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Reguler dagsovingen. Hvor mye søvn på dag og når? Når legges hun og når står hun opp? Anonymous poster hash: 58147...934
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Kan være tenner også? Klør hun fælt i munnen? Ser dere noe? Anonymous poster hash: 58147...934
oslofrk Skrevet 19. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2014 Tusen takk for svar! Hun sover 2x1,5 time +ca 30min, så tror ikke det er der problemet ligger, men hun har fått fem tenner, så noe skyldes helt sikkert det! I går prøvde vi å sette på YouTubespor med withe noise og tro det eller ei - hun våknet bare to ganger i natt! Hurra! Nå er jeg spent på hvordan det går i natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå