Gå til innhold

Ble ingenting denne måneden heller :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått mensen igjen denne måneden, ingen spire - kun blod ;-(

 

Trodde det satt nå, er en uke over tide og hatt litt symptomer men neida :-(

 

Anonymous poster hash: 961bd...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3 en dag blir det din tur, men skjønner at det er tungt

Skrevet

Jeg tror det blir din tur neste gang ;-) Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 85187...8a2

Skrevet

Åh, det er noe dritt!

Månedene blir evig lange og det eneste man tenker på er eggløsning og babyer.

 

Men plutselig slår det til og du går rundt med stor mage:)

Krysser fingrene for deg !

Skrevet

Du bør prøve å slappe av, jo mer du stresser jo verre blir det. Den turen i kjelleren blir bare tyngre hvis du ikke er forberedt hver mnd på at det ikke nødvendigvis klaffer.

 

Så prøv å bare ta det som det kommer!



Anonymous poster hash: 689d1...3b4
Skrevet

Joda stresser ikke, vi har to fine barn fra før. Men nå har vi prøvd så lenge og skuffelsen er like stor hver gang selv om livet fortsetter

 

Anonymous poster hash: 961bd...d57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...