Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Fått mensen igjen denne måneden, ingen spire - kun blod ;-( Trodde det satt nå, er en uke over tide og hatt litt symptomer men neida :-( Anonymous poster hash: 961bd...d57
klishe89 Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 <3 en dag blir det din tur, men skjønner at det er tungt
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #3 Skrevet 18. april 2014 Jeg tror det blir din tur neste gang ;-) Lykke til! Anonymous poster hash: 85187...8a2
skinnfilla Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 Åh, det er noe dritt! Månedene blir evig lange og det eneste man tenker på er eggløsning og babyer. Men plutselig slår det til og du går rundt med stor mage:) Krysser fingrene for deg !
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Du bør prøve å slappe av, jo mer du stresser jo verre blir det. Den turen i kjelleren blir bare tyngre hvis du ikke er forberedt hver mnd på at det ikke nødvendigvis klaffer. Så prøv å bare ta det som det kommer! Anonymous poster hash: 689d1...3b4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Joda stresser ikke, vi har to fine barn fra før. Men nå har vi prøvd så lenge og skuffelsen er like stor hver gang selv om livet fortsetter Anonymous poster hash: 961bd...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå