Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Hvorfor er dere egentlig her da? 😜😜  Anonymous poster hash: 35113...dcf
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Noen ganger altså.... så kommer bare de dummeste spørsmål her inne. Kan de ikke få være her inne de som vil da ? Anonymous poster hash: 34891...29e
Vaffelstrikk Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 sist var det: "dere som har tenåringer, hvorfor er dere her inne?"
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Fordi vi er prøvere Anonymous poster hash: 7ef79...0c3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 For det første, så er jeg ingen prøver, er bare 20 og kunne ikke tenkt meg å hatt barn i denne alderen.For det 2., så er det mye rart å lese her inne, masse småtips og "kjerringråd" jeg veldig gjerne vil ta med meg videre Og liker å se hva andre kvinner har felles til meg, når det kommer til helse og sykdommer og dvs. Anonymous poster hash: dad9c...869
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 sist var det: "dere som har tenåringer, hvorfor er dere her inne?" Det heter jo "din baby".. Hva GJØR tenåringsforeldre her inne??!  Anonymous poster hash: 66903...f85
Vaffelstrikk Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014  sist var det: "dere som har tenåringer, hvorfor er dere her inne?" Det heter jo "din baby".. Hva GJØR tenåringsforeldre her inne??!  Anonymous poster hash: 66903...f85   Vel, ganske mange har begge deler, så da kan det vel diskuteres både babyer og tenåringer? I tillegg til babyprøving.
Gjest Tittentott Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Meldte meg inn nÃ¥r jeg var gravid, mistet senere. Likte Ã¥ lese i trÃ¥dene Ã¥ skrive litt her og der, sÃ¥ følte ikke at jeg mÃ¥tte melde meg ut nÃ¥r jeg ikke hadde barn i magen mer.Â
klishe89 Skrevet 18. april 2014 #10 Skrevet 18. april 2014 Fordi jeg er prøver. Er mest inne på assistert befruktning forumet, men hender jeg leser og svarer her også.  kjenner mange som leser her som ikke har barn eller planer om det,, mye rart å lese her inne
Helene Harepus Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Hvorfor i allverden skulle ikke de vært her? Det er altså ikke nok for deg med 14 underforum forbeholdt babyer og småtroll, som antageligvis ingen andre enn de med småbarn benytter seg av. Eller er det kun småbarnsforeldre som er egnet til å uttale seg om parforhold, utroskap, frisørangst, epletrær og bøker?!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014  sist var det: "dere som har tenåringer, hvorfor er dere her inne?" Det heter jo "din baby".. Hva GJØR tenåringsforeldre her inne??!  Anonymous poster hash: 66903...f85  Det er jo en nettside for foreldre og for de som prøver å få barn eller har barn i magen. Tidligere var det en egen side for de som hadde barn over skolealder men de har nå blitt bakt inn i Din Baby (bare se på underforumene så er det mange forum for de med barn over 7 år også).  Selv har jeg barn både på ungdomsskolen, barneskolen og i barnehagen.  Anonymous poster hash: fa9ca...59f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Jeg har både småbarn og baby i magen, men jeg skønner ikke hva en 20 åring uten planer om barn gjør her inne da, det må jeg si meg enig med hi på.  Jeg hadde ihvertfall ingen interesse for slike forum før jeg ble prøver.  Men vi er forskjellig, så hvis folk uten baby/barn og uten lyst til å ha baby er her inne, så versågod!  Anonymous poster hash: b5a62...760
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Eh selvfølgelig er d et opplagt spm! Barnimagen/dinbaby, d ligger jo i ordet. Syns selv d er snodig at folk som ikke har barn, har tenkt å få, har mistet eller er gravide søker seg inn på en side der d er d d dreier seg om. Men jeg syns d er koselig altså, men som sagt skjønner jeg d heller ikke, slik som hi spør om.d finnes vel 1000 andre nettforum som må være mer aktuelle for personer der barn ikke er tema.eller?  Anonymous poster hash: d6d33...373
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 Hvorfor er dere egentlig her da? Anonymous poster hash: 35113...dcf Fin deg eit liv en og gryte slike spørsmål ut av seg.  Kva står Annonym for HI ?  Anonymous poster hash: ea3de...de0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #17 Skrevet 18. april 2014 Hvorfor blir dere så sinte bare for et så enkelt spørsmål? Hun lurer jo bare på hvorfor, og har ikke forsøkt å jage noen ut. Herrefred !!!  Anonymous poster hash: 648eb...155
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #18 Skrevet 18. april 2014 Dette er så komisk. Det er like latterlig som de som snakker om faste og populære brukere etc. her inne. Det er tusenvis av brukere inne på dette forumet. Alle har like stor rett til p være her. Mange av oss har vært her i 10 år og aldri gitt oss tilkjenne.  Anonymous poster hash: 6a466...408
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #19 Skrevet 18. april 2014 Jeg er her inne fordi vi tenker på å få barn. Laget en bruker da vi var sikre på at nå skulle vi prøve, men jeg er veldig nervøs og redd grunnet kronisk sykdom så vi bestemte oss for å utsette. Anonymous poster hash: bb8f4...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå