...gull... Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Jeg er altså en ung, sjenert, student og fulltids singel mor som sliter med dårlig selvbilde. Jeg er tykk, lav, kvapsete og til tider alt for seriøs. Jeg vet inderlig godt at tykkelsen kan gjøres noe med, og I am on the case, det tar bare litt tid. Jeg har store problemer med å slippe meg løs og bare være. Lurer på hvordan andre oppfatter meg ut fra utseende og min høvelige kjedelige personlighet. Men så til problemet. Jeg er egentlig en veldig trivelig jente, jeg har meninger, bein i nesa og kan nok til tider virke litt arrogant uten at det er meningen. Det siste kommer nok av at jeg er redd for at noen skal dømme meg pga mitt utseende som jeg er komfortabel med sammen med kjente, men som jeg er usikker på i møte med nye folk. Nå er jeg jo også singel, og har nesten alltid vært d, forutenom et forhold når jeg var 17 og et som 23 åring. Men jeg sliter jo med dårlig selvbilde sammen med dem og har veldig lett for å friendzone mange potensielle partnere, bare for det er det letteste. Men jeg leter jo egentlig etter mr. Right. Kjære o'store orakel, hva skal jeg gjøre med dette??
...gull... Skrevet 17. april 2014 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2014 Og ikke døm meg for hardt ut fra dårlig rettskriving, vær så snill
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Jeg fikk det bedre da jeg begynte bevisst å fokusere på andre enn meg selv i møte med nye personer. Tok tid, men det hjalp, faktisk. Selvfølgelig ikke stirre folk i senk, men bli langt mer bevisst andre, hvordan de fører seg, holdning, hvordan de snakker, dialekt, prøve å finne positive ting med dem osv. Det, og så begynne å greie å gi litt mer f.... Hvis en person dømmer meg pga noe ytre, så er det IKKE mitt tap. Hvis noen ikke ser at jeg er en god person, så får jeg bli tydeligere, og ser de det fremdeles ikke, så er det like greit å bli kvitt dem så fort som mulig. De som blir viktige i livet ditt blir hos deg fordi du er deg, de andre gir du rett og slett f.... i Og til slutt - husk at hvis du ikke våger å satse på en som virker riktig, da blir han aldri din. Skal man vinne så må man våge - selv om det er skummelt, fordi man gjør seg sårbar og stiller seg åpen for å bli såret om den andre ikke vil ha deg. Men dag går du tilbake til det jeg skrev over - de som er riktig for deg og blir viktig i livet ditt blir hos deg fordi du er den du er.... de andre har ikke oppdaget det, eller passer bare ikke sammen med deg, uten at det er noe galt med deg av den grunn... og så gir du litt f... i dem også Lykke til Anonymous poster hash: ade6d...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå