Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Dritt-vær og dritt-mann!!! Ååååååh!! Sånn!! Da er det ute av systemet! Ny dag og nye muligheter venter i morgen Anonymous poster hash: 61009...3fb
Line-mamma til to herlige Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 (endret) dritt familie,dritt mann,dritt hus som må ryddes å shines før lørdag,dritt mat å kaker som skal lages, dritt mnd, dritt dritt dritt:) er lei alt akkuratt nå å trur jeg får ta å finne senga... å btw! dritt seng, for jeg hakke bytta sengetøy..... haha positiv! Endret 17. april 2014 av Line-mamma til to herlige
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 dritt familie,dritt mann,dritt hus som må ryddes å shines før lørdag,dritt mat å kaker som skal lages, dritt mnd, dritt dritt dritt:) er lei alt akkuratt nå å trur jeg får ta å finne senga... å btw! dritt seng, for jeg hakke bytta sengetøy..... haha positiv! Hahaha Ja akkurat sånn er det! I dag iallefall HI Anonymous poster hash: 61009...3fb
Line-mamma til to herlige Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 JA, jeg har grini siden kl 19.00.. bokstavelig talt! ser ut som en rødsprengt hoven dypvannsfisk! dritt ! å mannen er ute å gidder ikke komme hjem heller... idag er alt galt:) eller vent! klokka er over 12 la oss håpe på rosa skyer å happy doodles ! eller bare en laaaaaang fredag så jeg rekker morgen dagens alt for lite fesstlige gjøremål;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå