Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Her sitter jeg, klarer ikke lenger få frem tårer når han plutselig slår eller sender meg ned trappen. Utad er han suksessfull og godt likt. Er en kjærlig pappa som tar m seg barna på aktiviteter. 6mnd siden startet helvetet. Aner ikke hvorfor. En kveld slo han meg plutselig. Flere uker til neste gang, nå er d hver kveld. Ikveld slo han meg i kneet m et balltre. Uten forvarsel eller kommentarer nok en gang... Første gangen slo han meg i ansiktet men aldri siden. Regner m at minst ett ribbein er brukket etter i går. Jeg klarer ikke mer...... Anonymous poster hash: 5cd7a...6a6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Om ikke for din skuld, så for barna sin skyld som du er nødt til å beskytte, pakk sakene og reis til krisesenter en dag han ikke er hjemme. Deretter kontakt politi og det som er. Da kommer han ikke nær deg Anonymous poster hash: cae45...f41
ønskerbebis Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Kom deg ut så fort du kan! Er det felles barn? Søk hjelp for deg og barna på et krisesenter! Når han er på jobb neste gang ville jeg pakket, tatt bilen og dratt! Ting er ting, det viktigste pakker du. Alt annet er uten verdi. Man har kun et liv, ting kan man skaffe seg på nytt!
ønskerbebis Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Og få noen til å ta bilder av skadene dine. Skriv opp alt dy kan huske av episoder. Ring politiet og hør hva du skal gjøre!
Iiiiik Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Mobiliser sinne. Faen heller, hva tror du du kan tillate deg? Fortjener jeg ikke bedre enn dette? Hva er det som får deg til å tro at jeg skal bli hos deg når du behandler meg sånn? Tror du jeg vil tillate at ungene vokser opp med en aggressiv far? Fyr deg opp slik at du får lagt planer. Finn ut hvor krisesenteret er, planlegg hva du trenger å ha med deg. Og dra! Når det eskalerer såpass, risikerer du at han skader deg virkelig alvorlig hvis du ikke kommer deg unna.
ønskerbebis Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Og ikke finn på å bli sint når du er alene! Det kan gjøre ting verre!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Her er en oversikt over krisesentrene i landet, HI. http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html Du kommer deg ut av dette! Bare bestem deg, en dag når han ikke er hjemme så tar du barna med deg og drar til nærmeste krisesenter. Der får du hjelp til å komme deg ut av det. Der er du ikke alene lenger. Jeg er enig med Iiiiik - host opp litt sinne! Du fortjener ikke å bli behandlet slik! Men bruk det sinnet ditt konstruktivt - bruk det til å få krefter til å legge en plan. Hvis du er redd for å søke på krisesentre fra pc'en eller mobilen din i tilfelle han oppdager det, så tar du med deg barna ved første anledning og drar til nærmeste politistasjon. De vil hjelpe deg til å komme til nærmeste krisesenter. Du har ikke noe valg nå - du må komme deg bort, for barnas skyld. Du kan ikke risikere at du blir så skadet (eller enda verre) at barna blir sittende igjen med kun denne voldelige pappaen som forelder. Du må finne styrken i deg til å beskytte barna dine - og deg selv. Bare bestem deg - ved aller første anledning så kjører du til nærmeste politistasjon eller ringer krisesenteret og drar dit. Dette greier du, HI! Klem Anonymous poster hash: 8cc1e...2d5
Iiiiik Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 (endret) Og ikke finn på å bli sint når du er alene! Det kan gjøre ting verre!! Ikke sint på ham mens han er der, men sint for at han behandler henne sånn, sint for at han ikke er den hun giftet seg med. Så sint at hun klarer å holde fast i at dette gidder jeg faen ikke lenger. Dessuten - som svar på spørsmålet i hovedinnlegget - for hver gang du velger å bli, gjør du det litt vanskeligere å gå. Å være en vettug dame, som kanskje tidligere har tenkt at noe sånt vil jeg aldri finne meg i, det krever litt jobbing med tanker og følelser. Hvis du ikke går, lager du deg en unnskyldning for deg selv. Du fokuserer på alt det gode, på unnskyldningene, på grunnene han har for å slå deg. Du skaper deg en forklaring på hvorfor du finner deg i det. Akkurat det er med på å gjøre det vanskeligere og vanskeligere å gå. Du kan ikke gå, nettopp fordi du har blitt. Omtrent som noen voldtektsofre som mener det er deres egen skyld i etterkant. Endret 17. april 2014 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Merkelig hvordan noen plutselig begynner å banke opp dama. Du er nødt å komme deg bort fra den mannen. Dokumenter det du kan. Ta barna med deg til krisesenter ved første anledning, mens du fortsatt er i live. Lykke til!! Klem Anonymous poster hash: 5aae0...896
Gjest Ingen skal få! Skrevet 18. april 2014 #11 Skrevet 18. april 2014 Vet du hva Jeg kom meg ikke ut av mitt voldelige forhold før han nesten drepte meg.. Og slo til datteren vår.. Etter det la han seg og jeg ringte poiitiet. Nå er han ute... Jeg hadde ikke greid å gå før den siste voldshendelsen... Men all ære til politiet.. Nå er endelig den jævelen ute av livet vårtzz ... Ja han ser de 2x2t i mnd men livet vårt er bra nå. Håper ditt vendepunkt kommer før han rører et barn..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Vit en ting: Barna merker ddin angst for han selv om du ikke sier noe og gjør alt du kan for å skjule det når de er der. Du må ta med deg barna og dra! Dette kan ødellege ungene også. Anonymous poster hash: 81d52...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå