Gå til innhold

Skjærtorsdagsgråt


Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

..også satt'a her, spanjolen, med tårer i øynene mens hun så på Málaga direkte og alt det det innebærer i påsken for undertegnede, også åpner'a en nettavis for å komme litt på andre tanker og hva leser hun?

 

At Gabriel García Márquez er død!!

 

:-O

:-O :-O

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er han jammen. En mann som har levd et langt liv og satt flotte spor etter seg. Trist når de blir borte. Sender en varm klem til deg, du trenger det visst. 

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Takk!

 

Det finnes vitterlig verre ting i verden enn savn.

Men jeg har vært klistra til skjermen i flere timer for å se KKK-kledde mennesker bære Jomfru Maria rundt i gatene. For det er akkurat slik det ser ut for folk utenfra. For meg har det ingen ting med religion å gjøre.

Skrevet

"No llores porque ya se terminó... Sonrie porque sucedió!" Gabriel Garcia Márquez

Skrevet

Klemmer på hjemlengselen din. GGM har i alle fall satt tydelige spor man kan fordype seg i...

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hundre års ensomhet er Den Beste Boken Som Noen Gang Har Blitt Skrevet!

Skrevet

Hundre års ensomhet er Den Beste Boken Som Noen Gang Har Blitt Skrevet!

Min favoritt også!

Tenker det er på tide å lese den om igjen!

Skrevet

Hundre års ensomhet er Den Beste Boken Som Noen Gang Har Blitt Skrevet!

Eg er veldig glad i "Kjærlighet i koleraens tid".
Skrevet
"Barn er ikke noe man elsker fordi de er barn, men fordi man blir venner med dem når man oppdrar dem."

 

GGM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...