Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt deppa av Facebook :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skriver der inne og ingen skriver eller liker blir jeg litt deppa. Mens til vennene de får kommentarer og likes på alt. Vet jeg høres barnslig ut nå til 2barnsmor å være. Men kanskje på tide med en pause fra face😉

Anonymous poster hash: 4c8b4...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det :(

Facebook er ikke bra :(

Klem

Anonymous poster hash: 4f102...cfd

Skrevet

Jeg er en av de som bevisst har valgt å ikke være på FB. Jeg har et j. godt liv uten. Kutt det ut og bruk heller tiden på ekte kontakt med ekte mennesker.

Anonymous poster hash: 33ff1...bef

Skrevet

Har vært innom facebook et par ganger siste fire månedene, og jeg synes det er godt å la være. Har vurdert å kutte det helt ut, så får se.

Anonymous poster hash: 2371f...57f
Skrevet

Facebook er merkelig skjønner du. Liker du det andre skriver da? Og kommenter hos de? Jo mer du gjør det, jo mer likes får en selv. Er iallefall det jeg har oberservert.

Eller som de andre her skriver, logg deg ut for en periode og kos deg med venner IRL :)

Skrevet

Når jeg skriver der inne og ingen skriver eller liker blir jeg litt deppa. Mens til vennene de får kommentarer og likes på alt. Vet jeg høres barnslig ut nå til 2barnsmor å være. Men kanskje på tide med en pause fra face

Anonymous poster hash: 4c8b4...88a

det er noen som bytter profilbilde HVER dag… da blir det ikke noe liker fra meg. sorry.

har ei som er nyyydelig, kunne vært modell, skifter profilbilde hver eneste dag. så tydeilg at hun ikke er fornøyd med det hun hadde fordi det ikke kom nok "likes"… 

kan det være noe i det?

har også de som er så "desperate" etter kommentarer at de skriver statuser som hinter til at det har skjedd noe men folk må fiske og spør for å finne ut av hva det er… FOLK ER IKKE SÅ DUMME! det er ingne som bryr seg, sorry!

jeg er sikker på at det handler om HVA du legger ut/skriver, om det er interessant/morsomt nok og hvorfor/hvordan (hvor ofte) du legger ut statuser.. bommer du her, er det ikke rart du ikke får respons.. det er sikekrt mange som har "gjemt" deg også… om det kommer samme tingene ofte… da får ikke folk med seg lenger hva du gjør på fb. og er igjen en grunn til hvorfor folk ikke svarer… de ser det ikke lenger.. de har fått nok..

Anonymous poster hash: 571d9...966

Skrevet

Kan bare snakke fra eget ståsted og jeg er selektiv på mine likes. Liker jeg en status er det fordi jeg smiler av den eller er enig. Hva folk har spist til middag liker jeg aldri.

Angående bilder, samme greia der, jeg må like de.

I tillegg liker jeg aldri ting hos folk som misbruker face og legger ut hele livet sitt der. Gidder ikke gi de oppmuntring til å dele mer.

Anonymous poster hash: 83f38...5ff

Skrevet

Jeg er en av de som bevisst har valgt å ikke være på FB. Jeg har et j. godt liv uten. Kutt det ut og bruk heller tiden på ekte kontakt med ekte mennesker.

Anonymous poster hash: 33ff1...bef

Jeg tror ikke du helt skjønner konseptet med fb 😜det er ikke sånn at man er der i stede for å ha kontakt med andre 😝 man har begge deler. Med fb klarer jeg å ha kontakt med mennesker jeg ellers ser veldig sjelden.

Anonymous poster hash: 4656c...84c

Skrevet

Jeg skal slutte å "dele av meg" på fb. Folk mister alle sosiale antenner og god oppførsel har blitt et fremmedord. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt velger å være der er fordi jeg har en sær interesse som jeg ikke finner noe annet internettbasert sosialt samfunn for andre steder enn på fb. Har oppdaget at folk ikke er som jeg trodde fordi de plutselig blir skikkelig ufine bak tastaturet. Da er det bedre å være "på hils" når man møtes ansikt mot ansikt, og holde seg til overfladisk pjatt når man kommuniserer.

De jeg imidlertid får likes og normale kommentarer av er folk som kjenner meg, som vet hva jeg snakker om fordi jeg har snakka med dem på tomannshånd også. Ting kan lett misforstås, og mange liker å tenke at folk mener det mest negative og verste med alt. Humoristisk sans er totalt fraværende.

Glem fokuset om å få likes, det er bare tull. Vær deg selv og ikke analyser. Det beste er nok til syvende og sist å holde kortene dine tett til brystet og bruke fb til andre ting enn å høste oppmerksomhet. :)

Anonymous poster hash: c7cf0...bb2

Gjest lemon-aid
Skrevet

Ikke bli lei deg, det er bare facebook! Sett heller pris på det du hører utenfor fb ;-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...