Gå til innhold

Eksen min lyver om meg og det provoserer noe inni h..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at han forteller sine eldste barn og den nye damen at jeg var sykt sjalu og provoserende og at det nye forholdet derfor kommer til å gå kjempebra. Sannheten er at HAN var sykt sjalu, kontrollerende og sa mye som provoserte og dermed førte til krangel. jeg satt bare hjemme siden det ellers ble bråk, mens han rægget rundt. I tillegg var han voldelig og jeg formelig rømte fra han.

Jeg kjenner at det koker innvendig at han sprer disse løgnene om meg. Gi meg styrke!!!

Anonymous poster hash: 1a7e2...1e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig vanskelig :(

Trøsteklem

Anonymous poster hash: ae349...a89

Skrevet

Utrolig vanskelig :(

Trøsteklem

Anonymous poster hash: ae349...a89

Hadde en eks som løy om sine ekser. Skjønte etter noen år at det var løgn. At det var han selv som var sånn. Han vil avsløre seg selv. Men det gir deg ingen grunn til å finne deg i dritt...

Anonymous poster hash: 63940...4a9

Skrevet

Skjønner det er kjipt, men så lenge det ikke er dine barn han lyver til eller folk i din omgangskrets så ville jeg ikke brukt energi på det.

Anonymous poster hash: 7ff21...812

Skrevet

True.. Jeg vet at jeg ikke bør bry meg. Dama hans har blitt advart om at han er sånn, men hun bryr seg ikke. Hun finner det vel ut til slutt:-/ I mellomtiden får jeg bare forsøke å være tøff og ikke bruke energi på det:( Syns bare det er så urettferdig. Og sårt også iom at jeg har vært stemor og gjort så mye bra for barna. De vet innerst inne hva som er rett, men blir manipulert til å tro annet. Men takk for svar:/

HI

Anonymous poster hash: 1a7e2...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...