Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Camilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ei jente og liker navnet Camilla godt. Men ingen av de jeg har fortalt det til er særlig positive over navnet.
Jeg behøver ikke et helt uvanlig og spesielt navn til barnet, men er det virkelig et så stygt navn da, at ingen liker det??

Anonymous poster hash: 2e89c...996
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er liksom ikke gammelt nok og ikke nytt nok. "Alle" het Camilla på åttitallet... ble vel litt belastet da på en måte...

Anonymous poster hash: 0e3e6...617

Skrevet

Ikke stygt, men vi som er født på åttitallet husket at halve klassen het Camilla. Det er gjerne derfor.

Anonymous poster hash: a82be...da5

Skrevet

Jeg har alltid likt navnet kjempegodt og vurdert det selv da jeg fikk min datter! !! Jeg synes det er klassisk og tidløst :-)

Skrevet

Var mitt favoritt navn da jeg var 7-8 år

Anonymous poster hash: a1f24...0c1

Skrevet

Vi som er født på 70- eller 80-tallet har sikkert en 11-12 Camillaer på fb-lista vår ;)

Anonymous poster hash: ab5c1...64e

Skrevet

Jeg syns det er et veldig "vanlig" navn, men det er fint :)

Anonymous poster hash: 0f15c...74a
Skrevet

Liker Kamilla bedre. Fint navn.

Anonymous poster hash: 296d3...e53

Skrevet

Liker det:)

Anonymous poster hash: b2136...726

Skrevet

Stygt.

Anonymous poster hash: 366d1...678

Skrevet

Jeg liker Camilla veldig godt. Foretrekker også at det skrives med C. Mer feminint, og mer naturlig for min del i alle fall.

Skrevet

Sammen med Linda utgjør det navnet en stor del av vennelista mi på fb.....

Ikke så kreativt, men heller ikke stygt.

Skrevet

Synes Camilla er nydelig. Hadde nok skrevet med k jeg da :-) følg magefølelsen og drit i hva andre mener:)

Skrevet

Jeg får assosiasjoner til en 90-tallsjente ned bleket kort hår og svart skinnjakke som hun har kjøpt på chartertur i Syden. Hun har flere hull i hvert øre, røyker Prince Mild og drikker HB med husholdningssaft på fest. Hun synes Bayleis er skikkelig digg, da. Hun bor i rekkehus på Strømmen, Jessheim eller Ski. Familien hennes har ikke råd til hytte, men i helgene drar de til campingvogna si som står et sted i Østfold.

Anonymous poster hash: f4615...019

Skrevet

Synes også det er kjempefint og har selv vurdert navnet. Har kun en venninne som heter det. Født på slutten av 70-tallet. 

Anonymous poster hash: 9ea06...a34
Skrevet

Jeg er født på begynnelsen av 90 tallet og har hele 13 C/Kamilla på facebook!

Anonymous poster hash: e69ff...7b4
Skrevet

Jeg heter Camilla...

Anonymous poster hash: 7ef99...f34

Skrevet

Hadde ikke brukt det. Men Kamilla ser mindre 80-talls ut enn Camilla

Anonymous poster hash: 0b668...ee5

Skrevet

Minner meg om den fantastiske sangen til Morten Harket i Camilla og tyven! Den er jo fantastisk! Ingen små jeg kjenner heter det, så jeg syns det er et godt valg!

Skrevet

Fint navn. Og ingen mange som kaller barna sine det i dag. :) Syntes det er finest med C.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :)  

Anonymous poster hash: 2e89c...996
Skrevet

Syns det er et veldig fint navn. Skulle vurdert å bruke det selv, om ikke både eksen til mannen og bestevenninna mi hadde det navnet. Ingen krise med sistnevnte da, men litt feil med hun andre ;)

Anonymous poster hash: 43538...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...