overlord Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 http://www.miinto.no/p-291478-by-ti-mo-skjort-black Syns ingen topper er fine til
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Hvit skjorte Anonymous poster hash: eba74...637
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Veldig fint skjørt! Hvis du er slank er det pent med en smal topp i hvilken som helst farge egentlig.. Anonymous poster hash: 06bb9...68f
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Jeg har typ hatt samme skjørt men fra malene Birger. Jeg styler det litt røffere med vid/stor t-skjorte; svart, grønn eller grå. Skjerf i halsen eller høyhalset svart trang trøye. hope skor med hel og halv høyt skaft eller R.M williams boots.
overlord Skrevet 17. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2014 Jeg er en stolpe har jeg fått med meg etter å ha sett Trinny og Susanna. Jeg trenger altså å skape illusjon av midje. Vide skjorter er vel ikke noe særlig da?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Jeg er en stolpe har jeg fått med meg etter å ha sett Trinny og Susanna. Jeg trenger altså å skape illusjon av midje. Vide skjorter er vel ikke noe særlig da? penest med noe kroppsnært oventil til det skjørtet der. Enkelt, ta heller i med sko, smykke, veske.. Anonymous poster hash: 06bb9...68f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 De skjørtene er så gode:) Jeg bruker de med smale gensre/topper. Anonymous poster hash: ba5db...6c4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Om man har timeglassfasong er det knall med kroppsnært fra topp til tå. Ellers synes jeg det er fint å ha løse plagg oventil om man bruker tettsittende plagg nedentil og omvendt. Om du ikke har midje, ville jeg brukt f eks en peplumtopp eller noe løst med et belte i midjen. Anonymous poster hash: eba74...637
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Det kommer an på hva du hvilken stil du vill kjøre. Skjørtet skaper er illusjon av former (jeg antar det sitter trangt) så når jeg bruker vide t-skjorter så har jeg den i skjørtet, men drar den litt løst opp. Dette gjør at den går inn i livet, noe jeg ofte kjører på jobb. Om jeg kjører trang overdel blir det stiligere, men på jobb har jeg da ofte en lang acne kofte over ellers kjenner jeg at jeg er "naken". I tillegg bruker jeg strømpebukser i 100-200 den. Men skal sies jeg bruker skjørtet ofte på jobb. Elsker den modellen i skjørt. Uheldigvis gikk malene Birger skjørtet i stykker. Jeg brukte det for mye. Men fant et lignende skjørt på Gina tricot.
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Ps Gina tricot kosta 249 svenske kroner og malene Birger 900 danske;)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #11 Skrevet 17. april 2014 Jeg er en stolpe har jeg fått med meg etter å ha sett Trinny og Susanna. Jeg trenger altså å skape illusjon av midje. Vide skjorter er vel ikke noe særlig da? En kort, fin omslagstopp burde fikse det. http://www.anntaylor.com/cotton-sateen-wraparound-waist-sleeveless-top/278149 Anonymous poster hash: cea32...95f
overlord Skrevet 17. april 2014 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2014 Jeg er en stolpe har jeg fått med meg etter å ha sett Trinny og Susanna. Jeg trenger altså å skape illusjon av midje. Vide skjorter er vel ikke noe særlig da? En kort, fin omslagstopp burde fikse det. http://www.anntaylor.com/cotton-sateen-wraparound-waist-sleeveless-top/278149 Anonymous poster hash: cea32...95f Fin, men jeg må ha ermer tror jeg. Kaldt!
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #13 Skrevet 17. april 2014 Jeg vil anbefale å holde det enkelt ettersom skjørtet har "rysjer" dvs ingen belte, og inte overless med assessoarer; less is more. Men det er jo så klart en personlig smak.
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #14 Skrevet 17. april 2014 Gud, kjenner jeg har mye energi her; så linken over, ingen omslagstopp. La skjørtet så for rysjene og hold toppen enkelt. Det blir så mye og man ser ikke detaljene i skjørtet Men igjen bare min personlige smak
overlord Skrevet 17. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 17. april 2014 Kan du ikke linke til noen passende alternativ da? Vil helst se slankere ut, da bør jeg vel ikke gå for hvit bluse?
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #16 Skrevet 17. april 2014 Kjenner jeg spammer tråden nu men; Når jeg sier vide t-skorter så tenker jeg på myke t-skjorter som faller fint i tynn bomull (ikke stive/vanlige t-skjorter) Nesten litt gjennomsiktige. Jeg har noen fra Gina tricot (men de har sluttet med de tror jeg). Jeg kjøpte noen i xxl, jeg bruker vanligvis small/medium. Jeg lar dem falle litt henslengt/ skjevt på skulderen og lar det være litt laidback/ ikke så stift/damete.
Petetatismos Skrevet 17. april 2014 #17 Skrevet 17. april 2014 Nå fant jeg dette bildet på nettet. Jeg vet ikke om det er lov og poste. Men slik som dette minus at skjørtet er kort. Jeg bruker som sagt svarte strømpebukser, større og mørkere t-skjorte men jeg er mindre enn henne.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #18 Skrevet 17. april 2014 Veldig fint Anonymous poster hash: 22e1c...cef
Gjest Moonstruck Skrevet 17. april 2014 #19 Skrevet 17. april 2014 (endret) http://www.miinto.no/p-314350-c-822-hunkydory-avril-blouse-001-pure-hwite Endret 17. april 2014 av Moonstruck
overlord Skrevet 18. april 2014 Forfatter #20 Skrevet 18. april 2014 Nå fant jeg dette bildet på nettet. Jeg vet ikke om det er lov og poste. Men slik som dette minus at skjørtet er kort. Jeg bruker som sagt svarte strømpebukser, større og mørkere t-skjorte men jeg er mindre enn henne. Takk! Jeg er litt mer "damete" i stilen Har funnet et par stramme bluser i skapet som ser ut til å passe fint. Syns dere det er fint med helsort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå