Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Han er nå 4 månder, og har nesten aldri sovet på ryggen. Hvor ille er det? Tør ikke å ta det opp med helsesøster.... Anonymous poster hash: 025d2...1f6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Min også. Nå er han 18 måneder og ligger fortsatt på siden. Fikk ingen kommentarer på det Anonymous poster hash: d46d6...1db
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Hvorfor tør du ikke ta det opp med helsesøster? Anonymous poster hash: b391a...c2d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Tør ikke å ta det opp med hs, fordi jeg er redd for å bli stemplet som en dårlig mor... Men, det ironiske er jo at ved å ikke ta det opp, så er jeg jo en dårlig mor... Uff Anonymous poster hash: 025d2...1f6
Appelsinpiken Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Min sov alltid på siden. Var faktisk barnepleierne på barsel som la han på siden først.
sprelline Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Min gutt på 19 mnd har alltid ligget på sida. Sover best da:) trenger du si noe til helsesøster da?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 Godt å lese at det er flere.. Slipper å stresse så mye med det da Anonymous poster hash: 025d2...1f6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Tør ikke å ta det opp med hs, fordi jeg er redd for å bli stemplet som en dårlig mor... Men, det ironiske er jo at ved å ikke ta det opp, så er jeg jo en dårlig mor... Uff Anonymous poster hash: 025d2...1f6 Det er neppe noe problem at barnet liker å ligge på siden, med mindre det blir en favorittside og han utvikler skjevheter i kroppen. Det er i så fall ganske vanlig, men kan ofte være greit å få kikket på av en fysioterapeut (det har de som oftest tilknyttet helsestasjonen). Men sånn generelt synes jeg du skal spørre helsesøster, siden det er god trening. Det er ingen som synes du er en dårlig mor verken fordi ungen din sover på sida eller du har lest så mye på psycho-forum som dette her at du tror helsesøstre er hundefangere i forkledning og bare venter på å kaste seg over deg. Helsesøster er der som et lavterskeltilbud til foreldre og barn. Bruk det tilbudet. Anonymous poster hash: b391a...c2d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Helt greit å sove på siden. Fikk det faktisk anbefalt av kiropraktor. På magen anbefales ikke. Anonymous poster hash: d56b1...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå