Gå til innhold

Hvordan holde seg unna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært familliekrangel lenge hos oss. Min mor, søster og min lillebror.

Har seg slik at plutselig hørte ingen av oss noe mer fra søsteren min. Ingenting. Hun svarte ikke, og om hun svarte, var det mest for å krangle.

Nå har vi begynt sånnsmått og prate med hverandre igjen, hun har svart at det er mest mellom henne og moren vår som er "problemet". Så jeg har sagt at jeg ikke vil stå i mellom, jeg vil ikke bli dratt i mellom dem.

Hun sier at det er helt ok, men deretter svarer hun at hun vil ikke ha noe med drittkjerringa og gjøre. Dette (Og mer tull om mor) sier hun til både meg og min yngre bror (under 16), og dette vil såklart påvirke han OG meg. Hun sier hun heller velger å ha kontakt med oss, og at hun velger oss, fremfor mor i en krangel.

Og vil gjerne at vi skal velge det samme. Altså, at vi velger bort moren vår om de to krangler....

Så for det om jeg sier at jeg ikke vil være med i krangelen, blir jeg ufrivillig dratt med.
Jeg blir veldig såret ang kommentarer og drittslenging fra min søster til min mor...

Og min bror vil også bli dratt med, og forvrirringen kommer jo..

Nå fraviker jeg mer og mer fra å reise å besøke de, pågrunn av denne ubehageligheten.

Jeg vil ikke måtte velge mellom søster og mor. Er jo like mye følelser uansett...

råd?

Anonymous poster hash: 1881a...126
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på hva krangelen gjelder og om det er noe du må ta stilling til. Hvis ikke ville jeg fortalt min søster at enten får hun holde meg utenfor eller så kan jeg ikke ha kontakt før hun klarer å holde meg utenfor. Ville fortalt at jeg ble såret av det hun sier og at det ikke er noe jeg bil høre på inder hele tatt.

Anonymous poster hash: 7d6a8...59d

Skrevet

Det skál jeg si. Dette er jo noe som er imello mor og henne, og det har jeg ingenting med å gjøre egentlig..

hi

Anonymous poster hash: 1881a...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...