Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Drikker du etter eggløsning? Anonymous poster hash: 9b919...f38
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Hjelpe meg.. Jeg leste "alkohol i dop-land" Med dpo-land, mener du den tiden man mistenker å være gravid men ikke har tatt en test ennå? Anonymous poster hash: ba86e...93e
Tante Gustava Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Ja, det gjorde jeg. Det tok oss to år å bli gravide, og jeg er lykkelig for at jeg levde mest mulig normalt i de årene.
skjotta Skrevet 18. april 2014 #4 Skrevet 18. april 2014 I dpo land deler ikke du og den eventuelle babyen blodbane.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #5 Skrevet 18. april 2014 Ja jeg drakk vin i den perioden. Anonymous poster hash: 076b5...cf6
Guttaboys Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Ja, jeg drakk og levde som normalt begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå