Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Er det tilfeldig at det dukker opp tre tråder om folk som mister familiemedlemmene sine nå straks? Hvis en av de er tull bør trådstarter skamme seg. Sånt troller man ikke om Men er det sant så har du min medfølelse Anonymous poster hash: 42dbc...a38
Gjest Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Faren din er i ferd med å dø, og du løper inn her med å meddele dette? Hadde vel heller vært hos han enn her inne da!!
☆☆☆ Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Faren din er i ferd med å dø, og du løper inn her med å meddele dette? Hadde vel heller vært hos han enn her inne da!!Kan vel tenkast at ho treng ein klem og gode ord, men ikkje har nokon til å gi dette her og no? Klem til deg HI ♡
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Klem til deg Anonymous poster hash: a2eb1...4a9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Klem til deg<3 Anonymous poster hash: 77c15...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå