Gå til innhold

Hvor mye klær har deres barn ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboerens barn er her annen hver uke . Hvor mye tøy trenger di egentlig ? Jente 8, gutt 7 og gutt 5 .

Har akkurat ryddet skapene deres , og det meste er for lite . Må med andre ord ut å handle til uka , men hva og hvor mye trengs egentlig ??

Anonymous poster hash: bcf09...1a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor ofte dere vasker det :) men vill nok hatt rundt 10 sett undertøy, 10 tskjorter/trøyer. 3 dongeribukser, 2 joggebukser og en 5/6 gensere/jakker.

Skrevet

Min gutt på fem har ca dette i sommergarderoben;

Fem joggebukser

en one-piece

fire hettejakker

seks par jeans

tre par chinos

To par penbukser

fire penskjorter

to sommerskjorter

åtte shortser

lader og lass av t-skjorter

femten tynne gensere

seks tykkere gensere

seks par ullsett

tre jakker

to badebukser

+ endel krimskrams her og der... capser osv

Anonymous poster hash: e9382...b24

Skrevet

Vi vasker ofte, så de trenger ikke så mye. Det de bruker er :

5 bukser hver

5 gensere ca

10 par sokker

10 truser

5 hettejakker

Skrevet

Vi er totalt 6 stk i huset , så vasker ca 2 maskiner hver dag ca . Nå er di jo her bare 1 uke i slengen , så tenker kanskje det holder å ha 7 antrekk ?? Mamma'n står for skiftetøy på SFO og bhg . Samt at vi sammen har kjøpt ett "reise antrekk " di bruker på mandager når di skal til oss og reiser til mor igjen . Ute tøy og sko er også felles .

Men vist jeg kjøper ;

Til gutta

2 joggedresser

2 jeans

2 chinos

1 pen bukse

4 gensere / jakker

2 skjorter

7 tshorter

10 pr sokker

10 truser

Til snuppa ;

2 joggedresser

4 tights

3 jeans

2 skjørt / kjoler

3 tunikaer

4 genser / jakker

2 pen kjoler

10 singletter / tshorter

Samt undertøy

Så klarer di seg vel kanskje fram til man må supplere med sommer tøy ??

Jeg har ikke så mye erfaring med så store barn , har bare bodd samme di i 1 mnd . Og selv har jeg baby på 1 mnd , så er veldig taknemmelig for litt veiledning av dere litt mere erfarne "store barn mammaer " ;)

Skrevet

Aaaltfor mye.. Tipper det hadde holdt med to sett penklær, 2 jeans, 3 joggebukser, 3 shorts, 5 t-skjorter og 5 gensere. Tipper vi har det tredobbelte ;)

Skrevet

Glemte si jeg var HI , men det skjønte dere kanskje ;)

Skrevet

Jævlig mye! Imponert over de som har telling på bukser.. Det prosjektet hadde ikke jeg orket å begynt på..

Anonymous poster hash: 46e42...4c7

Skrevet

Jenta mi har utrolig mye, men det trengs også fordi hun er veldig aktiv og mye ute, så det går flere skift om dagen. Heldigvis arver hun masse fint tøy, så vi slipper å kjøpe alt nytt.

Skrevet

Hehr. Jeg har ikke telling på klærne de har, men jeg har telling på hva de faktisk bruker.

Skrevet

Ser jo att di har hatt alt for mye klær , masse av tøyet jeg pakket bort har fremdeles prislapp på :P kanskje sånn det blir når pappaer skal handle 😝 Hi

Skrevet

Jævlig mye! Imponert over de som har telling på bukser.. Det prosjektet hadde ikke jeg orket å begynt på..

Anonymous poster hash: 46e42...4c7

så enig så enig!

tenker jeg muligens greier rydde litt i ungdklærene i påska. håper det, for det trengs!

har 6 åring og 8 åring. mine skitner seg fælt, og det kan fint gå både ho ig tre skift om dagen.

mente ikke hi skulle ut å sjoppe det, det fylles jo opp etterhvert.

Anonymous poster hash: 0767c...fec

Skrevet

Tenkte senest i dag at han har alt for mye. Hender ofte når jeg har en opprydding i skapet hans at jeg "kaster" klær med merkelappen på. Men hiver det alltid i en sånn klesdunk på butikken, så da er det jo ikke så ille:-)

Anonymous poster hash: 35209...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...